TOYOTIN Prius je u četvrt stoljeća prošao dug put od pionira hibridne tehnologije do sportskog mainstream modela.
A kao takvom mu sada, u novom i estetski najatraktivnijem izdanju, itekako nedostaje neka vatrenija izvedba koja bi i performansama igrala na emocije. Upravo tako, budući vozači Priusa ne bi trebali imati emotivnu zadovoljštinu samo u niskim troškovima vlasništva već i u voznim osobinama.
>> FOTO Toyota je radikalno izmijenila dizajn Priusa, uskoro u prodaji
Da se radi na tome, pokazao je i koncept 24h Le Mans Centennial GR Edition, koji prema posljednjim izvještajima postaje stvarnost. Kako doznaje Best Car, osnova će biti plug-in hibridna inačica koja već u standardnoj postavi daje 220 KS.
Toyota već sada raspolaže jačim pogonom, od preko 300 KS, koji je u punjivom hibridu modela RAV4, a koji koristi veći, 2.5 benzinski motor. Ipak, ovdje bi se išlo na tuning 2.0 motora, a za GRMN dodatak u imenu u Toyoti bi morali ponuditi značajan iskorak.
Sve ovo je dosta neočekivano jer se očekivalo kako će Toyota prvo krenuti s izvedbama koje koriste ime Gazoo Racinga više po pitanju šminke. Prius Gazoo Racing Masters of Nürburgring će tako, osim jačeg pogona, imati modificiranu i prateću mehaniku, uključujući podvozje, kočnice i čvršću karoseriju s više zavara. Neki spominju i uvođenje AWD izvedbe.