U BMW-u su usprkos kritikama zadržali dizajn 7-ice, sada znamo i zašto

Foto: BMW

OGROMNA maska na prednjici obnovljene serije 7 je i danas predmet brojnih kritika, ali u BMW-u ne žale za svojom odlukom i nude opravdanja.

Prvi čovjek dizajna bavarskog giganta Adrian van Hooydonk je tako priznao kako su te kritike ostale "zamijećene" i kako ga "bole" brojne šale na društvenim mrežama na tu temu, ali i da razumije zašto su kupci i stručna kritika ostali šokirani vidjevši novu sedmicu.

"O dizajnu serije 7 se više govori nego i o čemu drugom, a publika od nje zazire u mjeri koju smo očekivali", pojašnjava nizozemski dizajner za Motoring.

A kao objašnjenje ovakvog izbora Van Hooydonk daje dva opravdanja. Jedno je distanca od prethodnika, a drugo potreba za globalnom konkurentnošću.

"Prema našim izvještajima, morali smo ljudima jasnije istaknuti razlike između serija 5 i 7. Kad smo lansirali seriju 7, maska je bila manja, a povratne informacije su bile da ljudi ne vide razliku u odnosu na prethodnu generaciju", kaže BMW-ov dizajner.

Pritom su najveće kritike stigle iz Europe, a to je drugo najvažnije tržište za sedmicu. "Klijenti su vrlo različiti u Kini, Americi, na srednjem istoku i u Europi. U Europi ljudi ne žele biti zamijećeni. Ne vole da ih se pita koliko su platili auto i vole stvari u crnom, kao u stealth modu. Ostatak svijeta suprotno razmišlja. Pokušali smo dati Europi što želi, ali Europa nije naše najvažnije tržište".

A da stvari budu gore, Van Hooydonk najavljuje još bezličniji dizajn, a to pojašnjava tezom kako će dizajnerski trendovi na globalnoj razini konvergirati. Očito je u pravu jer se serija 7 sada prodaje osjetno bolje nego prije facelifta. A to je jedino bitno, za BMW i bilo kojeg drugog proizvođača.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.