SAMO tri mjeseca nakon svjetske premijere u Hrvatsku je stigao novi Range Rover, a sudeći po iskazanom interesu naišao je na plodno tlo.
Jedan od rijetkih statusnih simbola na četiri kotača koji uspješno kohabitira pokraj njemačkog trojca svakako je Range Rover, poseban dio Land Rovera rezerviran za ono najbolje. Mjerilo je luksuza u pakiranju po ukusu britanske aristokracije već desetljećima, a takav očito ostaje i u petom izdanju. I odmah ono najbolje, usprkos ogromnim promjenama i činjenici da otočka marka nije odavana, novi je Range Rover još uvijek zadržao britanske gene.
O Range Roveru u novom izdanju već smo govorili, ali vrijedi ponoviti kako se radi o jednom od najluksuznijih SUV-ova koje je svijet vidio. Novo izdanje tako donosi i 126 novih patenata, ali i mogućnost da se još uvijek vozite na fosilna goriva. Upravo tako, model se nudi s klasičnim benzincem, pa i dizelašem, a tek potom na red dolaze plug-in hibrid i električna izvedba.
Postavljen na ogromne 23-inčne naplatke Range Rover odiše luksuzom u svakom detalju svoje karoserije duge 505 cm, odnosno 525 cm u produženoj izvedbi. Prepoznatljivog izgleda izvana, i s potpuno moderniziranim interijerom, novi Range Rover se nudi i sa sedam sjedala. Digitalni kokpit mjeri 13.7 inča, a prati ga središnji zaslon dijagonale 13.1 inča. I straga su dva zaslona, svaki od 11.4 inča.
Spomenimo i novu trozonsku automatsku klimu sa sustavom za pročišćavanje zraka u kabini Air Purification Pro3 koja uspješno otklanja mirise, ali i brojne viruse uključujući SARS-CoV-2.
Prije spominjanja samih motora još dva detalja. Prvi je put u RR instalirana zakretna stražnja osovina za bolje manevarske sposobnosti, a prilagodljivi zračni ovjes Dynamic Response Pro doslovno predviđa optimalno podešenje na osnovi podloge koju snima ispred sebe.
Trolitreni šestcilindarski dizelaš je početak ponude, a nudi se u tri izvedbe snage s 249, 300 i 350 KS. Prate ga šestcilindrični benzinci s 360 i 400 KS, te 4.4 V8 na vrhu s 530 KS. Nude se i plug-in hibridi u kombinaciji trolitrenog benzinca i elektromotora, a posebnost je nešto veća baterija koja daje doseg do 113 km. Spomenimo i električnu izvedbu koja dolazi 2024. godine.
Novi Range Rover nudi se uz razine opreme SE, HSE, Autobiography, First Edition i kao potpuno individualizirani SV. Najjeftiniji u ponudi, plug-in hibrid s 440 KS i osnovnom SE opremom, stoji 1.065.900 kuna. Ekvivalentno opremljeni bazni dizelaš od 249 KS je zbog trošarine skuplji i košta od 1.138.400 kuna. Ekskluzivni SV s dizelom od 350 KS košta od 1.742.300 kuna, ali je daljnjom personalizacijom lako prijeći i dva milijuna.
Kako neslužbeno doznajemo, dvadesetak primjeraka je već rezervirano, a prve isporuke kreću u svibnju.