VOLKSWAGEN namjerava tijekom ovog tjedna održati simultanu premijeru nove generacije legendarne Bube na auto salonima u Šangaju, New Yorku iposebnom eventu u Berlinu.
Prethodni je model "Nova Buba" na tržište stigao još 1998. i proizvodio se do prošle godine, a ukupno je prodano oko milijun primjeraka. Ne zvuči previše uspješno s obzirom da je originalni model dosegao nakladu veću od 20 milijuna prodanih primjeraka.
S dizajnerske strane nema velikih iznenađenja. Najvažnije je da osnovne crte, odnosno oblik automobila vjerno prati ranije linije. No, pojedini elementi ovaj automobil čine snažnijim u nastupu, što je i očekivano s obzirom kako je prethodnik čest kritiziran kao "ženski automobil", čime je zasigurno odbio određeni broj potencijalnih kupaca.
Nova „nova Buba“ je dugačka 4,28, široka 1,8 i visoka 1,49 m, što ju čini 152 mm duljom, 84 širom i 12 mm nižom od prethodnika. U konačnici će biti dostupni kotači veličine do 19 cola. Uređenje interijera je konvencionalnije i vjernije prati ostatak VW-ove trenutne ponude. Lista standardne i opcijske opreme će biti bogata s obzirom kako u VW-u računaju na želje kupaca za personalizacijom ovog modela. Spomenimo i prtljažnik kapaciteta 310 litara.
U ponudi će biti tri turbo benzinska i dva dizelska motora. Redom, riječ je o 1,2 TSI snage 105 KS koji dolazi sa stop-start sustavom i sustavom regenerativnog kočenja, potom 1,4 TSI snage 170 KS te 2,0 snage 210 KS, dok će dizelsku ponudi činiti 1,6 TDI snage 105 KS i 2,0 TDI snage 140 KS. U ponudi će se kao dio opcijske opreme nalaziti 7-stupanjski DSG mjenjač, dok će standardni izbor biti 6-stupanjski ručni mjenjač.
Nova Buba će se proizvoditi u VW-ovoj tvornici u Puebli u Meksiku uz Jettu s kojom i dijeli platformu. Dolazak na europska tržišta se može očekivati već krajem ove godine, a u konačnici će se standardnom modelu priključiti i cabrio izvedba čiji dolazak možemo očekivati u drugoj polovici 2012.