KAO dio rata koji su objavili dijabetesu, Singapur će biti prva zemlja u svijetu koja će zabraniti reklame za pića koja sadrže šećer.
Prema riječima Edwina Tonga, ministra zdravlja te zemlje, zabrana će se odnositi na reklame u svim medijima, uključujući tisak, televiziju i internet, a rezultat je javnog savjetovanja putem ankete u kojoj je 70 posto stanovnika izjavilo da podržava odluku o regulaciji reklama.
CNN izvještava da će zabrana stupiti na snagu iduće godine, a njome će biti zahvaćeni sokovi, gazirana pića, jogurti i instant kave.
Što se prodaje takvih pića tiče, morat će imati istaknutu obojenu naljepnicu s jasnim nutritivnim vrijednostima, posebno udjelom šećera.
“Želim provesti mjere koje su dugoročno održive”, izjavio je Tong.
Povećana konzumacija pića sa šećerom povezuje s pretilošću i dijabetesom. Prema Svjetskoj zdravstvenoj organizaciji, ako konzumirate jednu do dvije limenke soka na dan, imate 26 posto veći rizik da ćete patiti od dijabetesa tipa 2 u odnosu na osobe koje ih uopće ne piju.
Singapur, koji se suočava sa starenjem populacije, traži načine da sreže zdravstvene troškove koji se tiču pretilosti, a koja je u porastu u toj zemlji od devedesetih.
Prema podacima iz 2017. kojima raspolaže International Diabetes Foundation, jedna od sedam odraslih osoba koje žive u gradovima imaju dijabetes.