Ilustracija: Natječajna dokumentacija
"U tijeku je žalbeni rok nakon kojeg, ako sve protekne u redu, slijedi sklapanje ugovora s tom leasing-kućom koja će Gradu nabaviti potreban automobil. Mi smo u javnoj nabavi kao gornji limit postavili iznos od 340.000 kuna, a koliko mi je poznato, ovaj automobil sa svim dodacima koštao bi 290-ak tisuća kuna, što je 50 tisuća kuna manje od maksimalnog iznosa koji smo bili spremni izdvojiti", kazao je za Zadarski list zadarski gradonačelnik Zvonimir Vrančić koji je odbacio tvrdnje da je natječaj bio namješten upravo da Grad kupi Passata ili Škodu.
"Pogon na četiri kotača i spušteni ovjes nisu luksuz"
"To vozilo ima pogon na četiri kotača i spuštene ovjese što je izvan standarda, ali to nije luksuz. To su karakteristike za sigurnost vozača i putnika koji će se automobilom služiti. Kao što smo već spominjali, automobili koje imamo dotrajali su i nesigurni za vožnju, a neisplativi za popravke i održavanje", zaključio je Vrančić za Zadarski list.
Podsjetimo, u studenom je javnost ostala zgrožena, nakon što je na stranicama Grada osvanuo natječaj za nabavku novog vozila u vrijednosti do 340 tisuća kuna.
Je li se moglo proći i jeftinije?
Prema natječaju Grad Zadar tražio je osobni automobil diesel, s minimum 130 kw te 1900 ccm3. mjenjač mora biti automatski, i pogon na sva četiri kotača. Boja automobila mora biti crna s efektom. Od svega što su naveli pod obaveznu opremu izdvajamo sljedeće: detekcija umora vozača (!?), sjedala u kombinaciji alcantara koža, xenon svjetla, sportski ovjes....
Iz Grada su tada poručili kako se radi o otvorenom postupku javne nabave male vrijednosti. Glasnogovornica Grada Zadra Indexu je tada kazala kako je automobil namijenjen isključivo za dulja putovanja i protokolarnu vožnju gostiju Grada Zadra.