Foto:Ante Milina
KORČULANI su popodne barkama i brodicama na par minuta blokirali pristanak Jadrolinijinog katamarana Judita iz Splita. Prosvjed je to protiv nove regulacije plovidbe brzobrodskih linija 9608 Split - Hvar - Korčula i 9604 Split - Hvar - Vela Luka - Ubli. Okupilo se 40-ak brodica. Korčulani su iznimno zadovoljni akcijom. Potpisivali su i peticiju za poboljšanje brzobrodske veze s kopnom.
Korčulani su istaknuli da su novom regulacijom prometa izgubili 1.860 sjedećih mjesta mjesečno.
Računaju kako godišnje pretrpe štetu od 6,5 milijuna kuna jer se do Korčule vozi prema koncesijama izdanim prije šest godina, a potrebe su se od tada povećale trostruko! Sa 60 na 180 tisuća putnika godišnje, navode prosvjednici s Korčule.
Juditi smanjili broj sjedećih mjesta za Ivana Pavla II., broj se u papirima nije promijenio?!
Izrazito su nezadovoljni zbog toga što je novom regulacijom na liniju za Korčulu umjesto modernog Krilo Jeta Kapetana Luke ubačena Judita Jadrolinije sa značajno manjim kapacitetom.
Prosvjednici nam navode da su čak otkrili i kako su lažno prikazani podaci o broju sjedećih mjesta.
Dio je, naime, uklonjen kada je Judita ugostila Papu Ivana Pavla II. Sjedala nisu vraćena, a podaci u papirima nisu mijenjani. Žale se da je razlika u odnosu na Krilo Jet puno veća u odnosu na nominalno iskazanih 60 mjesta.
Baldasar: Spasio sam liniju, jer se Kapetanu Luki više nije isplatila
Na Juditu su se žalili i Hvarani. Njima se ne sviđa što ima 70 mjesta manje i nije im jasno zašto je veći Krilo Jet prebačen na liniju za Hvar.
Indexu je problem razjasnio splitski gradonačelnik Ivo Baldasar koji je do ulaska u Banovinu vodio Agenciju za obalni i linijski promet te je glavni i odgovorni za novi režim plovljenja.
"Ja sam im spasio tu liniju. Koncesionaru se nije više isplatilo ploviti na njoj, pa je onda Jadrolinija uskočila na tu prugu", pojasnio je Baldasar.