Foto: Facebook
VEĆ SMO izvijestili kako je crowdinvesting kampanja Hrvoja Prpića za projekt tvrtke Trillenium već u prvome danu prikupila preko 340.000 kuna, no lijepoj poduzetničkoj priči tu nije kraj. Prema podacima na Seedru, Prpić je s današnjim danom skupio preko 800.000 kuna, što znači kako je u tek tjedan dana kampanje prikupljeno 38 posto investicije kojoj se Trillenium nada. Zainteresirani kupnju dionica i dalje mogu obaviti putem Seedrs platforme.
Prpić je još prije tjedan dana najavio kako očekuje da će kampanja postati najuspješnija hrvatska kampanja tog tipa.
Najuspješnija hrvatska crowdinvesting kampanja?
"Osobno vjerujem da će ovo biti najuspješnija hrvatska crowd kampanja, pogledajte samo imena investira pa će vam sve biti jasno. Skoro svi moji prijatelji su pristali investirati i zahvaljujem im ovim putem javno", pisao je tada Prpić na svojem Facebook profilu.
Podsjetimo, Prpićev Trillenium lansira platformu za 3D kupovinu, a kako je otkrio Indexu krajem siječnja, "krajnji cilj firme kroz 10 godina je da kupci imaju kopiju samog sebe u obliku avatara i da mogu isprobati odjeću u cat walku."
> Zbog Linića i Porezne Hrvatska ostala bez višemilijunskog projekta
> Hrvoje Prpić, osnivač HG Spota: Zbog Linićevog terora selim posao van Hrvatske!
> Hrvoje Prpić: Više se isplati raditi na crno i krasti državu, pa platiti kaznu, nego biti pošten