Sve je izglednije da projekt robotaksija Mate Rimca neće biti realiziran onako kako je Rimac obećao i kako je to dokumentirano u vladinom Planu nacionalnog oporavka i otpornosti temeljem kojeg se financira dobar dio Rimčevog projekta. Rimcu je 2021. godine poklonjeno 179.5 milijuna eura EU (i našeg) novca za projekt koji je prvotno trebao biti do kraja realiziran do kraja ožujka 2025. godine, no pitanje je u kojem će roku i u kojoj mjeri na kraju biti ostvaren.
Da nešto ozbiljno ne štima u realizaciji cijele priče, postalo je jasno već početkom 2022. budući da nisu počeli nikakvi radovi na izgradnji infrastrukture, odnosno kako je Rimac to nazvao, Centra mobilnosti koji je zamišljen kao centralna točka za robotaksije, tj. terminal na kojem će se autonomna vozila puniti, odakle će kretati i kamo će se vraćati. Terminal trebao biti povezan s gradskom prometnom infrastrukturom. Rok za izgradnju je bio do kraja 2022. pa je očito da je rok probijen.
Rimčeva firma Mobility 3 uz to se uopće nije javila na natječaj Grada Zagreba za izgradnju terminala na lokaciji kod Save, nedaleko od Studentskog doma Stjepan Radić.
Početkom lipnja postalo je potpuno jasno da Centar mobilnosti, pola godine od probijanja roka, nije ni u ozbiljnoj pripremi, nakon što su iz Rimčeve firme objavili da su potpuno odustali od lokacije uz Savu koja je bila predstavljena kao gotova stvar kad je riječ o terminalu za robotaksije. Ni krajem 2023. ne zna se ništa o terminalu.
U rujnu 2023. hrvatska vlada službeno je zatražila od Europske komisije da produži rok za jednu od faza u razvoju Rimčevih robotaksija. Tražila se odgoda od godinu dana za segment projekta "Istraživanje, razvoj i proizvodnja vozila nove mobilnosti i prateće infrastrukture". Riječ je, zapravo, o ključnom dijelu projekta.
Prije dvije godine dogovoreno je s EU da će do prvog kvartala 2024. biti gotova proizvodnja 60 verifikacijskih prototipova robotaksija. Ovo uključuje razvoj platforme za autonomna vozila, baterijske sustave i testiranje prototipova. No sada vlada predlaže da se taj rok pomakne za godinu dana, na prvi kvartal 2025.
Kako tvrde iz vlade i iz tvrtke Project 3 Mobility, koja razvija ovaj sustav i čiji je suvlasnik Mate Rimac, glavni razlog za traženu odgodu je dugotrajna procedura odobrenja Europske komisije. Zeleno svjetlo za projekt došlo je tek prije tri mjeseca.