Burilović, prema informacijama koje posjedujemo, koristi automobil BMW 540i xDrive koji ima 340 konjskih snaga te automatski mjenjač s osam brzina. Osnovna cijena iznosi malo više od 492 tisuće kuna s PDV-om, na to se još obračunava porez, a tu je i bogata dodatna oprema na koju je, kako tvrdi naš izvor, potrošeno oko 350 tisuća kuna.
Iz HGK kažu kako auto nije njihov nego se radi o leasingu.
Hrvatska gospodarska komora financirala se u to vrijeme prisilnom naplatom članarina jer svaka tvrtka koja je u sudskom registru automatski postaje članica Komore. Najniža mjesečna članarina iznosi 42 kune. Kako je spomenuo sam Burilović, u 2019. godini 68.9 posto je bilo prihoda od članarina, a 31.1 posto od prihoda HGK. Za 2019. godinu tako je uprihodovan 161 milijun kuna od članarina. Komora ima 394 zaposlena, a njihove plaće financiraju se iz članarina, prihoda od javnih ovlasti, iz EU projekata, od prihoda od arbitraže te iz ostalih izvora financiranja HGK poput Znakova kvalitete, sajmova i konferencija. Iz ovog jasno proizlazi da HGK bez članarina ne može funkcionirati.