FRANCUSKI je proizvođač pred pekinšku premijeru predstavio studijski Numero 9, najavnu studiju budućeg modela za koga se vjeruje kako će nositi naziv DS9 i biti predvodnik cjelokupne Citroenove ponude.
DS9 će biti prvi od tri nova DS modela (stižu još jedna manja limuzina te SUV) prvotno namijenjena kineskom tržištu, a kasnije će se ovisno o procjeni potražnje proširiti i na druga tržišta.
DS9 će imati zadaću privući kupce koji su isprva namjeravali neki od njemačkih premiuma visoke klase. Glavni aduti su atraktivan i moderan dizajn, napredni pogonski sklop te bogata oprema. Recimo kako je automobil dugačak gotovo pet metara, što je približno Porscheovoj Panameri, no od nje je istovremeno širi i niži (4.93/1.94/1.27 m) te ima međuosovinski razmak od čak tri metra.
Pokreće ga plug-in hibridni pogonski sklop s 1,6-litrenim THP benzincem snage 225 KS (165 kW) i najvećeg okretnog momenta od 275 Nm koji je zadužen za pokretanje prednjih kotača te elektromotor (s litij-ionskim baterijama) snage 70 KS i najvećeg okretnog momenta od 200 Nm koji pokreće stražnju osovinu. S ovim će pogonom 1.500 kg težak automobil ubrzati do 100 km/h za 5,4 sekunde, dok najveća brzina iznosi 244 km/h.
Prosječna potrošnja je prema za sada objavljenim tehničkim podacima tek 1,7 l/100 km, a emisija CO2 39 g/km, dok električna autonomija iznosi 50 km. Nadalje, u Citroënu su već potvrdili kako je benzinski motor moguće zamijeniti dizelašem, pa je za očekivati kako će izvedba dizel-struja biti naknadno ponuđena, prvenstveno na europskom tržištu.
Nadamo se kako ćemo više o ovom zanimljivom modelu moći saznati nakon službene premijere.