KINESKA marka je već napravila pomutnju na europskom tržištu, a u novom valu će stići s proizvodima koje će osmisliti slavni dizajner.
Josef Kaban, slovački dizajner koji je zanat ispekao u brojnim zapadnoeuropskim kompanijama prelazi u MG, nekad slavni britanski brend, a sada ime proizvođača automobila pod kineskim SAIC-om. Kaban je karijeru započeo u Volkswagenu, u ovom mileniju je najveći skok napravio u Audiju.
Od 2008. godine je glavni igrač u dizajnu škode, a onda 2017. napušta koncern i prelazi u BMW gdje je naslijedio Karima Habiba. 2019. prelazi na čelo Rolls Roycea gdje se kratko zadržao i potom vratio u Volkswagen. Kaban je potom u Volkswagenu dobio otkaz, zbog neslaganja sa šefom thomasom Schreyerom. Prvi čovjek bio je nezadovoljan njegovim radovima, a posebno konceptom ID Life Concept.
U Kabanovoj biografiji su brojni modeli automobila, a osim velikoserijskih modela kao što su VW Lupo i Škoda Octavia na popisu se nalazi i Bugatti Veyron kojim se slavna marka vratila na automobilsku scenu.
Sada pak Kaban dolazi u MG, i to u svitanje 100-godišnjice marke i najave velikog osvajanja tržišta. Obnovljeni MG ima velike apetite, a dosadašnja praksa pokazala je da bi ih mogao uskoro i ostvariti. Kaban će u tome zasigurno pomoći.
Tko zna, možda se ponovi uspješna priča poput one koju je Kia napravila s Peterom Schreyerom kad ga je 2006. godine angažirala kako bi osmislio novu atraktivniju gamu i dizajnerski izraz koji će trajati godinama.