Foto: Mercedes
MERCEDESOVA S klasa je već godinama, pa i desetljećima, etalon u svijetu limuzina visoke klase, a mnogi je usprkos moćnoj konkurenciji smatraju najboljim automobilom na svijetu.
U Mercedesu uvijek nekako uspiju biti ispred domaćih rivala, Audija i BMW-a, bar kad je S klasa u pitanju. Čak i kad se osjeti da je možda povučen neki krivi potez, na kraju vodu opet otjeraju na svoj mlin. Kad se Maybach pokazao promašajem, Mercedes je ukinuo brend, ali zadržao ime i podario ga najboljim predstavnicima svoje vrste.
Među njima se posebno ističe S klasa kao nasljednik loze ekstremno luksuznih limuzina. Maybach dodatak u imenu je jamstvo pravog izbora, a kod S klase to nikad prije nije značilo tako puno. Svejedno je govorimo li o centimetrima, luksuzu ili snazi, Mercedes-Maybach S klasa ima sve.
Konkretno, nova S klasa u Maybach izdanju se sprijeda distancira novom prednjom maskom s vertikalnim letvicama, a impozantnu pojavu potvrđuje silueta vozila. Duga je nevjerojatnih 5.461 mm, odnosno 20 cm više u odnosu na Long izvedbu S klase. Razmak između osovina je 3.366 mm, u što bi gotovo mogao upasti prosječan gradski automobil. U svakom slučaju na ponudu prostora ovdje doista ne treba trošiti riječi.
Najprestižniju S klasu kupci će moći birati i u dvobojnoj kombinaciji, i to njih devet. Novost je da se finalni premazi ručno obrađuju i zatim se nanose dodatni transparentni slojevi, a sve kako bi se postigao sjajniji finiš i osjećaj dubine.
Maybach ostaje i jedan od zadnjih Mohikanaca po pitanju motora. I dok S560 4Matic koristi 4.0 V8 s 469 KS i 700 Nm, ekskluzivniji S650 ima V12 srce. Uz turbinsku pomoć daje 630 KS i 1.001 Nm, a performanse su neznatno bolje. Nebitno, ali vrijedi reći kako obje izvedbe uhvate stotku za manje od pet sekundi. Ako doista zatreba, dobro je znati.