CENTAR Zagreb danas, više od dvije godine nakon potresa, ne izgleda reprezentativno.
Štoviše, mnogi će se složiti kako zagrebačke ulice izgledaju sve jadnije, a centar grada je svojim stanjem daleko od onoga kako bi trebao izgledati glavni grad jedne europske države.
Dodatno ovo stanje naglašava kontrast, doduše vidljiv najčešće u detaljima. Sredi se pokoji komadić fasade, osvane poneki novi izlog i ukloni se pokoji grafit. Poput lutrije, poneka zgrada doživi i proces obnove, a onda kao jackpot takvim poharanim ulicama stigne plemenita zvijer poput Ferrarija. Upravo takvu, gotovo filmsku scenu su mogli vidjeti ovog vikenda prolaznici prateći skupocjeni bolid na zagrebačkim ulicama.
U pitanju je 488 Spider koji pokreće twin-turbo V8 motor zapremnine 3.9 litara usuglašen s Getrag sedam-stupanjskim sekvencijalnim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Razvija maksimalnih 670 KS pri 8000 o/min, uz 760 Nm maksimalnog okretnog momenta dostupnog pri 3000 o/min.
Okrugle 3 sekunde potrebne su Ferrariju da ubrza do 100 km/h, a kazaljka će pokazati 200 km/h nakon samo 8.7 sekundi. Sretni Zagrepčanin koji je vlasnik ovog Ferrarija u ovom autu može iskusiti brzine do 325 km/h. Naravno, ako želi da mu se digne (krov) za samo 14 sekundi, morat će usporiti. U ponudi je bio do 2019. godine, a cijena mu je bila i ostala oko 250.000 eura.
Još impresivnija pojava je Lamborghini Aventador LP-700-4. I ovaj bolid nosi hrvatske tablice, a usprkos činjenici da se više ne proizvodi i da se iščekuje nasljednik, radi se o jednom od najpoželjnijih supersportskih automobila današnjice.
Nimalo čudno, jer ispod središnjeg poklopca grglja 6.5 V12 atmosferski motor sa 700 KS pri 8250 o/min, uz 690 Nm okretnog momenta pri 5500 o/min. Ovaj bolid je još brži od Ferrarija, na 100 km/h je za 2.9 sekundi, a ne posustaje sve do 350 km/h. O cijeni je nezahvalno govoriti, ali možemo reći kako se, ovisno o stanju i izvedbi, kreće od oko 350.000, pa sve do 600 i više tisuća eura.