NAJPOPULARNIJI roadster na svijetu uspijeva preživjeti usprkos pritiscima elektrifikacije.
I dalje je to klasičan roadster, automobil stvoren za užitak u vožnji. U novu modelsku godinu ulazi s nekoliko novina, među kojima je najveća Kinematic Posture Control (KPC) tehnologija, koja u realnom vremenu prati razliku u brzini lijevog i desnog stražnjeg kotača i zakreta te linearnim utjecajem doprinosi stabilnosti vozila. Radi se o sustavu ugrađenom u ovjes, koji u prolasku zavoja dodatno korigira putanju vozila prema stabilnijem položaju tako što, između ostalog, pri velikim lateralnim silama lagano koči unutarnji kotač u zavoju i "pritišće" ga prema podlozi, objašnjavaju iz Mazde.
U svakom slučaju, valjat će pričekati službene dokumente kojima bi se točno razjasnio utjecaj djelovanja nove tehnologije, odnosno koliko je velika razlika u praksi koju donosi novi sustav.
Ponuda motora još uvijek nije poznata, ali se očekuje kako se neće previše mijenjati. Primjerice, Australija će ipak ostati bez ulaznog 1.5 motora, pa će ostati isključivo 2.0 atmosferac.
Od ostalih novosti vrijedi spomenuti novu boju vanjštine (Platinum Quartz metalik) te dostupnost presvlaka od Nappa kože u boji terakote.