TOP verzija ima 272 KS, a na struju prelazi preko 100 km.
Cupra je najmlađa europska marka, ali i jedna od najuspješnijih. Naime, njen rast je konstantan, prvenstveno zahvaljujući njemačkoj tehnologiji i mediteranskom šarmu. Novi dizajnerski jezik je odlično prihvaćen, a jedini koji plaća danak je Seat pred kojim su posebno izazovna vremena.
Terramar nastupa kao osjetno atraktivnija inačica Tiguana čiju osnovu koristi. S dizajnom koji njeguje agresivnu sportsku notu, Cupra je opet napravila odličan posao. Sprijeda tako automobil dobiva oštro krojen nos s velikim otvorima u odbojniku, dok je straga izbor pao na spojena LED svjetla s osvijetljenim logotipom marke. Dodajmo svemu mogućnost uparivanja naplataka promjera do 20 inča.
U kabini pak preslika onog viđenog na Tiguanu, uključujući digitalni kokpit, head-up zaslon, pa i Sennheiser audiosustav s 12 zvučnika. Za uzoran komfor i vozne osobine brine se MQB Evo platforma, ali i standardni sportski ovjes zbog kojeg je Terramar 10 mm bliže podlozi od tehničkih blizanaca. Konačno, tu su i DCC (Dynamic Chassis Control) sustav, progresivni servo i Akebono kočnice.
Cupra imenom odaje počast nekadašnjoj trkaćoj stazi u Kataloniji (Autòdrom de Sitges-Terramar), igrajući snažno na emotivnu stranu. U tome će pomoći i uzorna motorizacija koju čini nekoliko opcija počevši s 1.5 eTSI elektrificiranim benzincem od 150 KS. Dalje u ponudi je 2.0 TSI u dvije izvedbe, s 204 i 265 KS, i to u kombinaciji 4Drive pogona na sve kotače.
Terramar se nudi i kao plug-in hibrid. Dvije su opcije, 204 i 272 KS, a obje nude 100 km dosega na struju uz snage punjenja do 50 kW.
Iz Cupre poručuju kako će se Terramar proizvoditi u pogonima Audija u Mađarskoj, zajedno s novim Q3. Prve isporuke očekuju se već ove godine.