Volkswagen je 12. prosinca ove godine službeno završio proizvodnju svog kultnog VR6 motora, koji se proizvodio čak 34 godine. Ovu povijesnu prekretnicu na LinkedInu je potvrdio Andreas G. Schleith, PR menadžer za Volkswagen osobna vozila.
Motor VR6 debitirao je 1991. godine na sajmu automobila u Ženevi, prvi put ugrađen u Golf treće generacije. Od tada se ovaj motor našao u raznim modelima, uključujući Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC, Beetle i mnoge druge.
Također, VR6 je bio korišten i u vozilima drugih marki unutar Volkswagen Grupe, poput Porsche Cayennea, Audija Q7, Seata Leona i Škode Superb. Zanimljivo je da je čak i Mercedes-Benz Vito u jednom razdoblju koristio ovaj motor, iako s određenim prilagodbama.
Proizvodnja VR6 motora za europsko tržište prekinuta je sredinom 2010-ih zbog sve strožih ekoloških propisa, ali proizvodnja se nastavila za vozila namijenjena tržištima Sjeverne Amerike i Kine.
Volkswagen sada prelazi na manje i učinkovitije četverocilindrične motore, koji se lakše integriraju s modularnim platformama. Takva rješenja omogućuju njihovu primjenu u desecima modela različitih klasa, prilagođavajući se modernim zahtjevima tržišta i regulativa.