FOTO Rukavica izazova je bačena: MG kreće u borbu s Toyotom i Renaultom

Foto: MG

POTPUNO nova druga generacija MG3 konačno je predstavljena – više od desetljeća nakon lansiranja trenutnog modela – s nadom da će poremetiti supermini klasu i izazvati Renault Clio, Toyotu Yaris i Opel Corsu.
Otkriven na sajmu automobila u Ženevi 2024., novi MG3 čini nekoliko velikih koraka naprijed u odnosu na original. Među njima je korištenje MG-ovog prvog potpuno hibridnog pogonskog sklopa, sličnog onima koje koriste Yaris i Clio E-Tech.

Sustav Hybrid Plus, kako ga naziva MG, koristi 1.5-litreni četverocilindrični benzinski motor i električni motor za pogon prednjih kotača. Kombinirana izlazna snaga iznosi 192 KS, uz do 250 Nm okretnog momenta dostupnog samo od elektromotora.

Odvojeni motor generatora koristi se za napajanje baterije MG3 od 1.83 kWh ili izravno do glavnog e-motora ako je potrebno. U međuvremenu, benzinski motor je uparen s trostupanjskim automatskim mjenjačem za koji MG tvrdi da ima bolji odziv od CVT mjenjača koji se često koriste u hibridnim automobilima.

Potrošnja: 4.4 litre na 100 km

Glavna prednost pogonskog sklopa Hybrid Plus je učinkovitost, a novi MG3 službeno može potrošiti 4.4 litre na 100 km, uz emisiju CO2 od 100 g/km. Tome pridonosi sposobnost automobila da vozi na čistu električnu energiju kratka razdoblja i do 80 km/h u EV načinu rada.

No, budući da sam električni motor proizvodi 134 KS – zapravo više od benzinskog motora – MG kaže da se nosi s velikim dijelom teškog posla, uključujući ubrzavanje, prije nego što benzinski motor uopće treba uključiti.

Kao rezultat toga, novi MG3 ima impresivne performanse za hibridni supermini. Sprint do 100 km/h postiže se za osam sekundi, u usporedbi s više od devet sekundi za Clio i Yaris.

Vozačima se nudi uobičajeni trio načina vožnje Eco, Standard i Sport, dok automobil automatski odabire jedan od svojih pet mogućih načina pogona ovisno o tome želi li motor fokusiran na pružanje pogona, energiju za e-motor, punjenje baterije ili ostati u stanju mirovanja.

Odvažan dizajn

Što se tiče dizajna, prednji dio MG3 definiran je divovskom rešetkom koja se proteže preko prednje strane automobila, okruženom nizom slično velikih usisnika zraka, s razdjelnikom od "ugljičnih vlakana" ispod. Nasuprot tome, stražnji kraj je puno jednostavniji.

Posvuda su razbacani elementi koji se dijele s potpuno električnim hatchbackom MG4 i sportskim automobilom MG Cyberster. Poput tih modela, novi MG3 ima zakrenuta LED prednja svjetla i veliku kromiranu MG značku na oštrom nosu.

Dva digitalna zaslona

Unutrašnjost MG3 ima dva plutajuća zaslona, ​​slično kao i MG4. Svaki model dobiva 7-inčnu digitalnu instrument ploču, dok se 10.25-inčni zaslon osjetljiv na dodir nalazi na vrhu nadzorne ploče. MG kaže da su grafika i odziv njegovog iSmart infotainment sustava poboljšani za MG3.

Niz prekidača u stilu klavira na nadzornoj ploči pruža neke kontrole za klimu i glasnoću medija, a tu je i više tipki i kontrolnih tipki smještenih na blago četvrtastom upravljaču (također iz MG4).

MG3 koristi poznati okretni birač mjenjača marke na središnjoj konzoli, ali jedinstveni dodaci poput uzorka karo ploče, prošivenih presvlaka sjedala i jarko narančastih kontrastnih šavova izdvajaju ovaj automobil od njegove braće i sestara.

Višr prostora za prtljagu

Novi MG3 nešto je duži i širi od svog prethodnika, za koji MG kaže da je oslobodio više prostora za putnike i povećao prtljažnik s 285 na 293 litre – sedam litara više nego što nudi Yaris, ali osam litara manje od Clija.

MG3 bit će dostupan u dvije razine opreme – SE i Trophy – čak će i osnovni modeli dobiti te dvostruke zaslone, Apple CarPlay i Android Auto povezivost, satelitsku navigaciju, klima-uređaj, četiri USB priključka za punjenje, stražnje parking senzore i kameru za vožnju unatrag.

Automobil također dobiva niz sustava pomoći vozaču kao što su adaptivni tempomat, upozorenje na čeoni sudar i pomoć pri održavanju trake. S višim specifikacijama dodaju se presvlake u stilu kože, pristup bez ključa, grijana prednja sjedala, grijani upravljač i kameru za parkiranje od 360 stupnjeva.

 

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.