R5 se definitivno vraća, i to kao retro električni model.
Samo nekoliko dana nakon što su društvenim mrežama počele kolati fotografije maskiranog modela iz Renaulta su reagirali objavom galerije fotografija predprodukcijskog prototipa. Fotografije prikazuju model maskiran u crnu foliju s dodatno naglašenim linijama u crvenoj i žutoj boji.
Sada nema sumnje, u Renaultu su odlučili u većoj mjeri zadržati karakterne linije originala, odnosno koncepta predstavljenog još 2021. godine. Naravno, sada kad je model blizu proizvodnje, stigli su i konvencionalni detalji poput ručica vrata, većih retrovizora i donekle redizajniranih odbojnika.
Nova je i grafika LED svjetala, ali bitno je da će novi model ipak zadržati prepoznatljiv izgled prve dvije generacije legendarne "petice".
Očekuje se da će novi R5 biti dugačak ispod četiri metra, što će ga činiti nešto kraćim i od Clija. S druge strane, električni pogon pridonijet će boljoj prostornosti pa bi R5 u konačnici trebao ući u prosjek B segmenta.
Najveća nepoznanica je zasad interijer. Postavlja se pitanje hoće li Renault koristiti postojeća rješenja ili je za R5 pripremio potpuno novi stilski izraz. R5 je postavljen na CMF-BEV platformu, koju će dijeliti s novom Nissan Microm. Sprijeda postavljen elektromotor daje 136 KS, a u kombinaciji će se nuditi s 40 kWh baterijom, odnosno većom od 52 kWh na bolje opremljenim verzijama. Potonja znači i doseg od 400 km.
60 primjeraka predserijskog R5 bit će proizvedeno u Technocentreu nedaleko od Pariza, a potom će, nakon što se optimizira proizvodni proces, proizvodnja biti pokrenuta u tvornici Douai na sjeveru Francuske.
Europski debi modela očekuje se tijekom iduće godine kad će na tržištu zamijeniti model Zoe. Start bi morao biti na manje od 25.000 eura, čime Renault želi spremno dočekati dolazak Volkswagena ID.2.
.