STARTOM nove kampanje američki gigant je predstavio i novi logo.
General Motors predstavlja kampanju "Everybody in", a koja ima za cilj stvoriti svijet bez emisija i zagađenja, ali i bez prometnih nesreća.
U sklopu nje GM ima tri jasna smjera djelovanja. Prvi je ubrzati implementaciju električnih pogona, odnosno osvještavanje korisnika. Potom je tu nastojanje poznato i od ostalih proizvođača, a to je da postanu električni predvodnik. I konačno, GM nastoji naglasiti sve prednosti svoje Ultium platforme.
I dok čekamo dolazak prvih električara nove generacije, modela Hummer EV i Cadillac Lyriq, tvrtka obavještava kako je redizajnirala svoj logo. Inicijali su ostali, ali su slova sada mala. Možda vam se čini promjena manjom, ali valja imati na umu da je to prva promjena od 1964. godine. Bilo je neznatnih promjena 2001. i 2010. godine, ali to nitko nije ni primijetio.U GM-u naglašavaju kako je novi logo prilagođen digitalnom okruženju te da „je stvoren kako bi predstavljao svih 164.000 radnika kompanije“.