ODLUČI li indijski gigant prodati britanske marke, Bavarci bi trebali prvi reagirati.
To je poruka koju je poslao Sanford C. Bernstein, a koji misle kako bi BMW trebao kupiti britanske marke.
"BMW je preplavljen kešom. Dosegao je limit rasta svoje game i marke. JLR je pred izazovima, operativnim i financijskim, ali bi drastično mogao smanjiti fiksne i varijabilne troškove pod krilom velikog partnera", komentar je analitičara Maxa Warburtona.
Tata Motors trenutno gomila gubitke s Jaguarom i Land Roverom, kako zbog Brexita, tako i zbog sporijeg rasta kineskog tržišta. BMW trenutno važe između Amerike i Kine, a na Otoku je aktivan jer proizvodi Mini i Rolls Royce. Ako bi kupio JLR za oko 11,2 milijardi dolara, mogao bi povećati zaradu za oko 20%, a nakladu bi povećao za 25%, smatra analitičar. Jedina prepreka je ponos indijskih vlasnika koji bi morali priznati poraz prije odluke o prodaji. S druge strane BMW je već bio vlasnik Rovera, a to iskustvo im baš ne budi lijepe uspomene.
No ipak, radi se o logičnom poslovnom potezu. BMW i JLR već imaju sporazum u pogledu razvoja električnih automobila. Stoga mnogu vide upravo ovo udruživanje kao sljedeći potez u autoindustriji.