ZA razliku od, primjerice, Porschea, u Aston Martinu se ne mogu pohvaliti uspješnom elektrifikacijom game.
Službeno je stajalište kako nemaju problema s razvojem, već odgodu lansiranja električnih modela temelje na istraživanju tržišta. Prvi čovjek kompanije Lawrence Stroll izjavio je da je potražnja za električnim automobilima na Astonovoj cjenovnoj razini mnogo niža nego što se ranije očekivalo.
Svoj prvi električni model planirali su javnosti predstaviti 2025. godine, ali sada je premijera pomaknuta za godinu dana.
"Potražnja za električnim vozilima, svakako po cijeni Aston Martina, nije ono što smo mislili da će biti prije dvije godine", rekao je novinarima predsjednik Lawrence Stroll. Umjesto toga, rekao je Stroll, kupci su bili više zainteresirani za plug-in hibridne automobile jer iako žele vozilo s nekim oblikom električne energije, također žele "i dalje imati miris, osjećaj i buku sportskog automobila".
Stoga će Aston Martin u gamu prvo uvesti nekoliko plug-in hibrida, a tek potom električne modele. "Dakle, imat ćemo punu ponudu ICE, PHEV i BEV koji će nam trajati do sredine 2030-ih", zaključio je Stroll.
Ništa od Lagonde
I na kraju spomenimo kako od nove marke neće biti ništa. Lagonda, koja je u sklopu Aston Martina od 1947. godine, u nekoliko je navrata oživljavana, ali relativno neuspješno. Prije dolaska Strolla, Aston je najavio povratak Lagonde na scenu kao protuteže Bentleyu, ali sada je potvrđeno kako je ideja napuštena.