JOŠ jedan automobil koji nikoga neće ostaviti ravnodušnim.
Svi smo znali da se legendarna "petica" vraća, ali malo tko je očekivao da će se vratiti najradikalnija Turbo izvedba. Kao i u slučaju Porsche Taycana, ime Turbo ovdje ne donosi neku oktansku zvijer, već čisto električni pogon. Sufiks u imenu 3E to jasno objašnjava – treća verzija po redu, električna.
Koncept je tipični showcar, pa će plijeniti pažnju prvenstveno izgledom. Širok je preko dva metra, a dugačak malo preko četiri metra. Kotrlja se na kotačima mjera 225/35 R19 sprijeda i valjcima 325/25 straga.
Ima stražnji pogon, a dva elektromotora napajaju se iz baterije od 42 kWh, što je dovoljno za nekoliko krugova. Umjesto motora sada su središnje postavljene komponente elektropropulzije. Daje 380 KS i čak 700 Nm, a nosi se s 1500 kg teškim automobilom. Do 100 km/h stiže za 3.5 sekundi i ne posustaje do 200 km/h.
Svima je jasno da ovaj auto voli driftanje, a to potvrđuje Drift mode, dok trkaći mentalitet otkriva zaštitni kavez izveden u skladu s FIA-inom regulativom, kao i vertikalna ručna kočnica.
Za lakše bilježenje performansi R5 TURBO 3E opremljen je s desetak nosača za kamere u unutrašnjosti i na vanjskom dijelu automobila, primjerice u utorima svjetala i kućištima vanjskih retrovizora, što vam omogućuje savršene snimke umijeća drifta.
Premijera je zakazana za idući mjesec na pariškom salonu automobila.