ANGEL Galtan je serviser iz Madrida i veliki obožavatelj Tesle, a sada će ostati upamćen kao jedan od rijetkih koji su uspjeli na sudu pobijediti američkog proizvođača.
Naime, on kao veliki obožavatelj vozi Tesline automobile od 2013. godine, a u rujnu 2020. odlučio je kupiti novu Teslu Model 3. Veselje nije dugo trajalo jer je ubrzo nakon preuzimanja uočio niz problema na automobilu.
I dok je mogao prijeći preko očitih problema vezanih za samu kvalitetu dok Tesla još nije stasala, sada mu je to neprihvatljivo, rekao je nesretni vlasnik Tesle u intervjuu za El Periodico de España. Najozbiljnija greška koju je uočio na automobilu bila je loše izveden zavareni spoj koji je popustio. Probleme je našao i na unutarnjim panelima, a automobil je isporučen i s različitim zazorima između pojedinih dijelova, pa čak i potrošenim brisačima vjetrobrana.
"Auto je došao s loše odrađenim zavarima na karoseriji. Rekli su mi da je to smiješan problem i neka zaboravim. Imao sam opciju da vratim auto putem interneta drugog dana, ali sam propustio rok jer sam bio poslovno spriječen. Onda su mi dali opciju da ga zavare, ali to nisam dopustio na novom automobilu", rekao je Galtan.
On je stoga odlučio pravdu potražiti na sudu. Sud je odlučio da Tesla mora vratiti puni iznos koji je potrošio na kupnju Tesle Model 3. Presuda je izrečena na prvostupanjskom sudu u mjestu Fuenlabrade, a radi se o 62.330 eura, koliko Tesla Motors mora uplatiti Ángelu Gaitanu. Upravo toliko je on platio Model 3 Long Range s doplatama.
"Premda je vještak inzistirao da procijenjeni nedostaci ne ugrožavaju strukturni integritet ili sigurnost vozila, dokazano je da vozilo ne zadovoljava standarde kvalitete koji se očekuju od prestižne marke kao što je Tesla", stoji u obrazloženju sudske odluke.
U međuvremenu je mehaničar sve svoje probleme objavio na društvenim mrežama, te tako Tesli priskrbio negativnu reklamu. El Periodico izvještava da u španjolskoj pravnoj povijesti nema sličnih slučajeva, ali d aje u svijetu zabilježeno da je jedan vlasnik Tesle dobio sličan slučaj na sudu u Kini.
Ali tu izgleda neće stati. I dok se očekuje žalba Tesle na presudu španjolski serviser je postao mjesto utjehe za brojne vlasnike Tesli: "Svaki tjedan mi dolaze vlasnici Tesli u Španjolskoj koji imaju iste probleme sa zavarima, brojnim nesukladnostima i pokvarenim baterijama. Ja ih savjetujem kako da se žale i pokrenu prigovor. Neki kvarovi su vrlo ozbiljni i skupi, kaže Galtan.