Najavljen Renault Megane R.S. Trophy Kup

Foto: Renault, AK Star Racing

U PONEDJELJAK je na Grobniku održan prvi službeni susret organizatora i sudionika budućeg Renault Megane R.S. Trophy kupa. 

Uz podršku Hrvatskog auto i karting saveza (HAKS) te Sportskog auto i karting saveza Srbije (SAKSS), glavni organizator kupa Aleksandar Rajkov predstavio je buduće međunarodno natjecanje koje će se sljedeće tri godine (2020.-2022.) voziti u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini te Srbiji. Riječ je o kup natjecanju u kojem će natjecatelji iz svih navedenih zemalja voziti identične Renault Megane R.S. Trophy automobile od 300 KS, čime će ovo biti uvjerljivo najatraktivniji i najbrži kup u povijesti ovih prostora. 

Posebnu draž i natjecateljsku neizvjesnost dat će mu velik broj vozača iz regije. Očekuje se da se na svakoj utrci pojavi između 20 i 25 vozila. Vozit će se najmanje 12 utrka tijekom sezone, podijeljeno na šest natjecateljskih vikenda. Kup će se voziti u Zagrebu, na Grobniku, u Banjoj Luci, Novom Sadu te Beogradu na legendarnom Ušću, uz opciju dodataka u vidu zvučnih staza poput Hungaroringa, Slovakiaringa i sličnih. Od naših vozača većina je poznata iz prijašnjih kup natjecanja. Radi se o dobro poznatim gentlemen driverima poput Tomislava Sajka, Božidara Tomulića, Veljka Bubičića, Đanija Varljena, Juraja Puškara, Filipa Križanića-Bijelića i mnogih drugih.

Renault Megane R.S. Trophy ima motor od 1.8 litara s potpuno novim turbo punjačem i ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Snaga motora je 300 KS, okretni moment 400 Nm, za prijenos snage na podlogu brine se Torsen diferencijal sa zaustavljačem, dok su za sigurno zaustavljanje zadužena Brembo četveroklipna kliješta koja stišću Bi-metal narezane diskove. Posebnost Trophyja je 4Control sustav upravljanja stražnjom osovinom, još dodatno spuštena karoserija te modificiran Cup ovjes u odnosu na ''normalni'' Megane R.S. Ubrzanje do 100 km/h odradi za svega 5,7 sekundi, a pojurit će do maksimalnih 260 km/h.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.