NAJJAČA izvedba popularnog SUV-a ima izvanserijske performanse, ali i cijenu.
U suton klasičnih motora iz Volkswagena stiže još jedna R izvedba namijenjena najzahtjevnijim vozačima. Ovaj put R stiže u formi jednog od najpopularnijih modela u segmentu kompaktnih SUV-ova, sveprisutnog Tiguana.
Tiguan R pokreće 2.0 TSI motor osnažen na čak 320 KS i 420 Nm, a dolazi u kombinaciji DSG mjenjača i 4MOTION pogona s R-Performance Torque Vectoring tehnologijom. Prevedeno to znači da će Volkswagenov SUV zahvaljujući optimalnom prijenosu snage postizati 100 km/h za samo 4.9 sekundi i ubrzavati sve do limitiranih 250 km/h.
Ponovimo kako novi pogon na sve kotače prvi put upotrebljava diferencijal stražnje osovine s dvjema lamelnim spojkama koji ne raspodjeljuje samo pogonsku silu između prednje i stražnje osovine već i između stražnjih kotača.
Model osmišljen u R odjelu izvana ćete prepoznati po novim sportskim odbojnicima, mat krom dekoraciji, crnim lukovima blatobrana. Također, straga je ugrađen u crno pobojan difuzor, dok su naplatci Misano promjera 20 inča. Potonji kriju nove kočnice s diskovima promjera 18“ i plavim čeljustima. Lako je uočiti i da se radilo na podvozju, pa Tiguan sad leži 10 mm niže, a na raspolaganju je i R profil postavki vožnje.
Opcijski su dostupni ispušni sustav od titana tvrtke Akrapovič i 21" kotači od lakog metala Estoril. K tomu se vanjski dizajn modela Tiguan R može individualizirati dizajnerskim paketom Black Style.
Unutrašnjost donosi sportski stil predvođen novim sjedalima s integriranim naslonima za glavu. Digitalni kokpit je pak obogaćen trkaćom telemetrijom u vidu lap-timera i sl. Oznaka izvedbe vidljiva je na više pozicija, pa i u osvijetljenim lajsnama pragova.
Model je dostupan za narudžbu, a cijena u Hrvatskoj kreće od 478.000 kuna. Umjesto komentara cijene reći ćemo kako ovaj model u Njemačkoj starta cijenom od 58.170 eura, a u Francuskoj kupac mora platiti dodatni eko porez u iznosu od oko 30.000 eura, piše Motor1.