OBNOVLJENO izdanje popularnog modela osvježeno je izvana i iznutra,
Suzuki Vitara prolazi kroz prvi značajan redizajn, a to znači zahvate na razini zatezanja bora i uvođenja nove šminke. Nastavimo li u žargonu "prokušanih auto znalaca", moći ćemo spomenuti nove dezene alušlapa (naplatci), te standardni facelift u vidu nove prednje maske, zanosnijih oblina (odbojnici) i atraktivnije stražnjice (LED svjetla).
Da se ne ponavljamo, prijeći ćemo na kabinu. Unutrašnjost sada djeluje manje sirovo, s na dodir mekšim materijalima gornjeg dijela armature i novom dekoracijom. Ploča s instrumentima je osvježena, pa ispred vozača sada info-zaslon dolazi s ispisom u boji.
U poglavlju mehanike za koje danas kupci imaju najmanje interesa jedina novost je odlazak 1.6 atmosferca koji je zamijenila Boosterjet linija motora poznata sa S-Crossa. 1.0 trocilindraš daje 111 KS i prosječno troši 5,3 l/100 km. Normalniji motor, veći 1.4 daje 140 KS i 220 Nm, nudi se i u All Grip izdanju. O dizelašima zasad ni riječi.
Na kraju spomenimo bogatiju opremu, posebno iz domene sigurnosnog aspekta, kao i startnu cijenu u Njemačkoj od 18.650 eura.