ZBROJE li se prodajni rezultati u zadnjih desetak godina, ovaj je model najprodavaniji sportaš u Americi, ali i ostatku svijeta.
Pogađate, u pitanju je Mustang, sportska ikona još od lansiranja daleke 1964. godine koja je sada prošla kroz značajan redizajn. Mustang europskih specifikacija nudit će se kao coupe i kabriolet, a vizualne razlike su minimalne.
Primjerice, LED svjetla su nešto tanja, maska je još agresivnija, a paleta boja proširena je za tri nove nijanse: Ember plavu, Vapor plavu i Splash žutu. Dodatno u Fordu naglašavaju kako je krov kabrioleta dodatno izoliran, a podizanje i sklapanje traju tek po osam sekundi.
U kabini pak digitalni kokpit s 12.4-inčnim zaslonom ispred vozača i 12.2-inčnim središnjim zaslonom infotainmenta. Bežično Android Auto/Apple car povezivanje se podrazumijeva, kao i 5G povezivanje za prijenos glazbe i prometnih informacija.
A sad i malo loših vijesti. Mustang GT pokreće 5.0 V8 sa "samo" 440 KS i 540 Nm. Kažemo "samo" jer američka verzija ide gotovo do granice od 500 KS. Kupci biraju između ručnog mjenjača sa šest stupnjeva prijenosa i deset-stupanjske automatike. Tu je i Dark Horse izdanje s 453 KS i 540 Nm, opet osjetno manje od američke verzije.
Bira li se pak Performance Package, Mustang će dobiti Brembo kočnice, kao i šperu. Na popisu opcija je i prilagodljivi MagnaRide ovjes koji se uvjetima na cesti prilagođava do tisuću puta u jednoj sekundi.
I za kraj jedno od objašnjena Mustangovog uspjeha. Potpuno opremljeni GT u Njemačkoj kreće cijenom od 59.900 eura.