Foto: Toyota
TOYOTA godišnje proizvede deset milijuna vozila što ju čini najvećim auto brandom u svijetu. No, najveća je i kad su u pitanju hibridni modeli.
Toyotina hibridna priča traje nešto više od dva desetljeća, a počela je Priusom, prvim velikoserijskim hibridom, čiji je koncept predstavljen sada već daleke 1995. godine. Model je u prodaju stigao dvije godine kasnije, a još uvijek se smatra najuspješnijim hibridom u povijesti. Sudeći po prodaju tako će i ostati.
Toyota je sa zadnjim danom prošlog mjeseca dosegla kumulativnu prodaju od 10,05 milijuna hibrida. Pritom recimo kako je posljednji milijun stigao u samo devet mjeseci odtkako je označena prodaja 9-milijuntog hibrida. Nevjerojatan uspjeh, posebno ako se pogledaju prodajni rezultati konkurencije čiji najjači aduti će još godinama sanjati milijunske naklade. Gama japanskog giganta trenutno broji 34 hibridna modela, a nude se na 90 svjetskih tržišta.
Jednako impresivna dominacija Toyote vidljiva je i na hrvatskom tržištu. Od 332 prodana hibrida tijekom prošle godine čak 286 dolaze upravo iz Toyote.
U Toyoti procjenjuju da je njihova hibridna gama imala drastičan utjecaj na okoliš – u atmosferu je emitirano 77 milijuna tona CO2 manje, a uštedjelo se čak 29 milijuna tona benzina.
Povodom ovog velikog postignuća Toyota je lansirala posebnu stranicu koju možete vidjeti ovdje.
>> Toyotine službene podatke prodaje po godinama možete vidjeti ovdje.