NAKON pet vrlo uspješnih godina, tijekom kojih je u Europi prodala više od 840 tisuća primjeraka, Toyota je predstavila novu generaciju svog kompaktnog SUV-a oznake C-HR.
Promjene su vidljive već izvana, jer dizajneri su napravili sjajan posao. Atraktivna vanjština - koja više korespondira s kakvim konceptnim vozilom - sada je dodatno naglašena povećanom širinom samog vozila u odnosu na dosadašnju generaciju. Detalji su i dalje tipični za japanski industrijski dizajn, iako je automobil dizajniran, razvijen i proizveden u Europi te s europskom klijentelom na umu.
Onaj najmanji, oznake Hybrid 140, kao osnovu ima benzinski motor obujma 1.8 litara sa 140 KS, dok je vrh ponude Hybrid 200 s dvolitrenim benzincem snage 197 KS. Ta je verzija dostupna i s pogonom na sve kotače, gdje je stražnja osovina priključena na poseban elektromotor velikog okretnog momenta. Optimizirani su i svi sustavi koji upravljaju pogonskom grupom, posebice odziv papučice gasa. Plug-in Hybrid 220 posebno je zanimljiva verzija, gdje se na pogon isključivo elektromotorom može doseći 66 kilometara.
Naravno, puno se radilo na unaprjeđenju ostalih detalja, kao što su akustični komfor, aerodinamika, smanjenje vibracija itd. Pojačane su i kočnice, pa su diskovi na manjim verzijama promjera 16, a na snažnijim verzijama čak 17 inča.