DIZELSKI modeli u segmentu SUV-ova su i dalje vrlo popularni, a sada dobivaju opasnog rivala.
Mitsubishi je svojevrsni pionir elektrifikacije u autoindustriji, a njegov Outlander u hibridnom je izdanju ostvario značajan tržišni nastup. U novu modelsku godinu ulazi još konkurentniji, a ne smeta mu ni WLTP, osjetno stroži standard deklariranja prosječne potrošnje i emisije štetnih plinova.
I ne samo to, Outlander je sada još snažniji. 2.0 benzinac od 89 kW zamijenjen je 2.4 motorom koji u maksimumu daje 99 kW/133 KS i 211 Nm. Njemu je pridružen elektromotorni pogon, stražnji pojačan na 70 kW/95 KS i prednji od 60 kW/82 KS. Ukupna snaga pogona sada je 175 kW/238 KS. Istovremeno, baterije su kapaciteta 13,8 kWh, što je povećanje od 10%.
Outlander prema WLTP-u ostvaruje potrošnju manju od 2 l/100 km, emisiju CO2 od samo 46 g/km i maksimalni EV doseg od 45 km. Prevedeno, to znači da ćete moći i dalje voziti na struju u svakodnevnim aktivnostima, a ono bitno je da će model pojeftiniti. S minimalnim PPMV od 7.000 kn model je u prodaji od rujna po cijeni od 307.000 kn za izvedbu Intense i 365.000 kn za Premium.