ČETVRTA generacija popularnog Suzukijevog mališana je stigla.
Odmah na početku valja imati na umu da će mnogi novu generaciju teško prepoznati. Dizajn je nešto uglastiji, ali dosljedan u evolucijskom ciklusu započetom drugom generacijom modela. To je dovoljno jer ponuda je u B segmentu sve skromnija pa je svaka novost dobrodošla.
A usprkos tome što Suzuki tvrdi da je sve novo, ono najuočljivije je u kabini. Tiče se uvođenja modernih rješenja poput zaslona multimedije. Ekran dijagonale 9-inča je implementiran, ali u pomalo klasično oblikovanu armaturu. Nove su kontrole klima-uređaja, sada bez okruglih prekidača.
Ono gdje se Suzuki iskazao definitivno je sigurnost. Automobil je sada dobio sve uobičajene sustave asistencije vozaču. Primjerice, Dual Sensor Brake Support II koristi kombinaciju kamere i radara kako bi upozorio vozača, a može i sam zakočiti u opasnosti.
Ispod poklopca nema novosti. Elektrifikacija ide nešto sporije i očito je vođena razumom. Zasad ne ide dalje od forme blagog hibrida s 1.2 benzincem. Karakteristike su nepoznate, ali je AWD verzija ALLGRIP sigurna.
Kao orijentir spomenimo da se aktualni Swift trenutno nudi s 1.2 motorom od 83 KS, a kreće cijenom od 16.200 eura.