TEORETSKI, električni automobili trebali bi biti jeftiniji za održavanje od automobila koji imaju motore s unutarnjim izgaranjem, jednostavno zato što imaju manje potrošnih dijelova. U svakodnevici stvari očito izgledaju drugačije. Tako američka rent-a-car tvrtka Hertz želi prodati 20.000 električnih automobila zbog visokih troškova popravaka i oštećenja.
Umjesto toga, grupa želi svojoj floti dodati vozila s motorima s unutarnjim sagorijevanjem. Tvrtka je u četvrtak objavila, a prenijeli su brojni mediji, da su troškovi popravaka nakon nesreća, posebno za električne automobile, u četvrtom tromjesečju bili ekstremno visoki. "Sukladno tome, donijeli smo odluku o smanjenju voznog parka električnih automobila", objavili su u Hertzu, koji je u amortizaciju stavio oko 245 milijuna dolara (224 milijuna eura).
U travnju 2022. tvrtka je najavila da će od Polestara kupiti do 65.000 električnih automobila, a nekoliko mjeseci ranije najavila je kupnju 100.000 Tesla automobila do kraja 2022. godine. Električni automobili čine jedanaest posto Hertzove flote, od čega 80 posto čine Tesle.
Slično je i u Europi. Hertzov njemački konkurent Sixt nedavno je najavio da više neće iznajmljivati Tesla električne automobile zbog slabih preprodajnih vrijednosti te je također ukazao na veće troškove popravka.
To potvrđuju i osiguravatelji automobila poput Allianza. Oni također ističu znatno veće troškove popravka električnih automobila. "Oni su oko 40 posto veći od cijene konvencionalnih vozila", objasnio je Carsten Reinkemeyer, voditelj odjela za istraživanje sigurnosti u Allianzu. "Relativno mali udar u nesreći može potencijalno rezultirati ogromnim troškovima popravka", izjavio je stručnjak.
Inače, Hertz je bio veliki propagator električnih automobila i jako je promovirao njihovo uvođenje u svoju flotu, čak i posebnim test-vožnjama organiziranima na zračnim lukama širom SAD-a.