TIJEKOM 2022. godine u svijetu je prodano oko 79 milijuna automobila.
Najviše ih je, čak 39.8%, završilo u Aziji. Sjeverna Amerika ima udio od 20.8%, a Europa tek 12.2%. O tome koliko je kinesko tržište veliko najbolje govori podatak da je u Kini završilo 27.9% automobila, odnosno svaki četvrti proizvedeni.
U nastavku donosimo i pregled najprodavanijih modela na pojedinim tržištima. Društvo je doista šaroliko, pa je tako Toyota Hilux najprodavaniji model u Australiji, dok je, primjerice, u Japanu najprodavanija mala Honda N-Box iz domene kei automobilčića.
Pogledamo li Europu, iznenađenja nema. Najčešće su to domaći modeli, dakako, oni pristupačniji. Primjerice, u Njemačkoj bi sve osim Golfa bilo iznenađenje, dok u domoljubno raspoloženoj Italiji vremešna Fiat Panda još uvijek prolazi najbolje. Šveđani su naklonjeni domaćem Volvu (XC 40), a Francuzi Peugeotu (208). Peugeot, i to 2008, biraju i Portugalci, a Danci najčešće kupuju manji 208.
U našoj regiji je također zanimljivo. U Hrvatskoj je poslovično najprodavaniji model prošle godine bila Škoda Octavia s gotovo 2000 prodanih primjeraka. Slovenci su se nakon četvrt stoljeća vjernosti Renaultu okrenuli također Škodi Octaviji.
Octavia je broj 1 i u Bosni i Hercegovini, i to već 10 godina. Škoda je najpopularnija i Srbiji, ali se ondje radi o Fabiji. Sa zemljama u okruženju završimo s Mađarskom, gdje je šest godina dominacije Vitare prekinuo drugi Suzuki, model S-Cross.