Renault Megane R.S. u Trophy izdanju

RENAULT predstavlja novu, dodatno poboljšanu, inačicu modela Mégane Renault Sport, koja osim snažnijeg motora donosi brojna tehnička poboljšanja, sva u cilju poboljšanja ionako vrhunskih voznih osobina. Nažalost, tek će 500 sretnika moći iskusiti ono najbolje što kompaktna klasa može ponuditi.

Popis novosti starta obnovljenim motorom, sada sa 15 KS više snage i 20 Nm više momenta, odnosno maksimumom od 265 KS i 360 Nm. Osim prerađenog usisa povećan je tlak turba, i to na 2,5 bara čime je ovaj dvolitraš dosegao specifičnu snagu od čak 132,5 KS po litri radnog volumena. Logično, performanse su poboljšane, pa sad Megane hvata 100 km/h za okruglih 6 sekundi i postiže maksimalnih 254 km/h. Recimo i kako je tvornički deklarirana prosječna potrošnja postavljena na 8,2 l/100 km.

Budućeg vlasnika očekuje i vrhunska upravljivost proizašla iz cup šasije dodatno unaprijeđena novim Bridgestone Potenza RE050A gumama s tehnologijom Formule 1.  Vizualno se Trophy izvedba distancira crnom trakom na krovom, karoserijskim detaljima te 19-inčnim Steev naplatcima u crnoj boji. Tu je i pločica sa serijskim brojem, kao i danas neizostavna LED dnevna svjetla. Točka na i je Jaune Sirius metalik boja dostupna u nekoliko izvedbi (bijela Glacier, crna Étoilé i siva Cassiopée).

U unutrašnjosti nalazimo školjkasta sjedala Recaro i središnji zaslon na kojem se prikazuju informacije sustava R.S. Monitor. Ovaj inovativni podatkovni sustav ugrađen u vozilo bilježi performanse i u stvarnom vremenu prikazuje mehaničke parametre vozila prilikom silaska sa staze, za koje je prvenstveno i namijenjen. A kad smo kod staze nije naodmet reći kako je upravo ovaj automobil s vremenom tek nešto iznad 8 minuta zauzeo mjesto nabržeg prednjepogonaša na Nurburgringu. Preuzeo ga je od prethodnog Megane, i to brutalnije R26.R izvedbe.

Sportski Megane R.S: je od 2010. godine izabralo više od 10.000 kupaca što ga postavlja među tri najprodavanija automobila ovog kalibra. Nema sumnje da će novom izvedbom popularnost rasti, a Renault učvrstiti poziciju proizvođača sposobnog da stvori automobil za pravi, iskonski užitak u vožnji. Cijena tog užitka je od 35.500 eura na više, bar na domaćem francuskom tržištu.

Komentare možete pogledati na ovom linku.

Pročitajte više

 
Komentare možete pogledati na ovom linku.