200 KS je minimum: Volkswagen Golf u tri paprena izdanja!
NAKON mjeseci iščekivanja Volkswagen je konačno predstavio sportsku izvedbu Golfa osme generacije, i to u tri različita izdanja.
Gledano po snazi, ponuda kreće od GTD izvedbe. Pokreće ju 2.0 dizelaš s 200 KS i 400 Nm, i to isključivo u kombinaciji automatskog mjenjača sa sedam stupnjeva prijenosa.
Slijedi hibridni GTE, a u tom slučaju govorimo o 1.4 TSI benzincu od 150 KS i elektromotoru za sinergijskih 245 KS i 400 Nm. Na struju vozi do nekih 60 km, ali samo do 130 km/h.
I konačno njegovo veličanstvo GTI, a u njemu 2.0 TSI s 245 KS i 370 Nm. Ovdje je standardan ručni mjenjač, a DSG uz doplatu.
Dizajnerska novost je LED traka sprijeda, kojoj se pridružuje još jedna lajsna, kod GTI-ja u crvenoj, kod GTD-a u srebrnoj, a kod hibrida u plavoj boji. Serijski se isporučuju i 17-inčni alu naplatci, a kod GTI-ja možete računati i na dvostruki ispuh i difuzor. GTD ima također dvije cijevi straga, ali na jednoj strani.
Izgled ne vara, sportske izvedbe su niže, i to za 15 m zahvaljujući DCC adaptivnom ovjesu. Vozačevim aspiracijama podređuju se ovjes i ostatak mehanike prema modovima Comfort, Eco i Sport, a u istom smjeru ide i sportski nastrojen interijer.
I u kabini distinkcija po bojama, pa tako GTI ima volan s crvenim detaljima, GTD s crnim, a GTE s plavim. Digitalni kokpit se podrazumijeva, 10-inčni zaslon infotainmenta također, a tu su i svi sustavi asistencije i povezivanja predstavljeni na klasičnoj 8-ici.
Premijera je za nekoliko dana u Ženevi, a tada će biti poznat i termin komercijalizacije, možda i cijene.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati