Bila je u sastavu KGB-a, a sada može biti vaša: Prodaje se legendarna Tatra
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Foto: eBay
VJEROJATNO najluksuzniji model tadašnjeg Istočnog bloka i danas je fascinantan automobil.
Tatra T613 je model koji je obilježio posljednja desetljeća jednog od najstarijih proizvođača automobila na svijetu. Luksuzna limuzina karakterističnog dizajna i doista posebnog tehnološkog koncepta bila je rezervirana za najviše dužnosnike državnih službi, a od nje nije prezala niti sovjetska služba sigurnosti, zloglasni KGB.
Na eBayu je osvanuo primjerak upravo s takvom povijesti. No, osim činjenice da je bio u sastavu KGB-a bitna je ona da je automobil u savršenom stanju. Njegov zrakom hlađeni 3.5 V8 motor odradio je svega 25.000 km, dok je ostatak automobila također savršeno očuvan. Nimalo čudno sa obzirom da se radi o primjerku koji je ručno proizveden 1989. godine.
A sada prava stvar. Početna cijena za ovaj automobil je bila tek 8.000 USD, što je apsolutna bagatela. Sada, nakon 70 i više ponuda cijena je udvostručena, no još uvijek na pristojnoj razini. Pritom računajte da kupac sa automobilom dobiva i KGB-ovu opremu, od montažnih rotacijskih svjetala do upute na ruskom.
Podsjetimo, Tatra T613 je bila sve samo ne jeftin automobil. Jedan od rijetkih ponosa Istoka prodavao se i na zapadu, a cijena je početkom 1990-tih bila oko 30.000 GBP.
Tatra T613
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tatra je definitivno jedan od najzanimljivijih auto proizvođača u ovom dijelu Europe i šire. Osim same činjenice da se radi o drugoj najstarijoj tvrtki u svijetu s neprekinutom proizvodnjom vozila, Tatra je poznata po brojnim tehnološkim dostignućima, ali i doista posebnim modelima. Kao dobar orijentir može poslužiti i informacija kako je upravo njen model T-97 bio uzor za stvaranje VW Bube.
Premotamo li vrijeme do 1973. i preskočimo li nekoliko doista fascinantnih automobila dolazimo do vremena kada Tatra predstavlja T613. Model donosi novi dizajnerski izraz kojeg potpisuje talijanski Vignale, a tehnološki je bio jedan od najnaprednijih automobila svojeg vremena. Stoga ne čudi što se u proizvodnji uz stalna unapređivanja zadržao sve do kraja milenija. Zadnje godine proživio je kao T700, a posljednji primjerak proizveden je 1999. godine.
Automobil je pokretao 3.5 V8 benzinac sa zračnim hlađenjem. S maksimalnih 165 KS i 265 Nm je uz pomoć četiri-stupanjskog mjenjača potjerao Tatru do 100 km/h u 12,1 sekundi, a sve do 190 km/h. Impresivne vozne osobine upotpunjavali su ventilirajući diskovi na svim kotačima, Kasnije je ugrađen novi pet-stupanjski mjenjač, a posljednja izvedba modela razvijala je preko 200 KS.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati