Bio je toliko zločest da nije mogao u proizvodnju: Legendarni Mercedes 190E u režiji Brabusa
BROJNI SU obožavatelji koji se kunu u vrhunske sposobnosti Mercedesa 190E, a među njima Evo izvedba ima status božanstva. Brabus je išao nekoliko koraka dalje, tamo gdje se tada nitko nije usudio.
A bilo je to 1988. godine kada je Brabus krenuo u razvoj prototipa radikalnog Mercedesa 190E poznatijeg kao baby-Benz. I dok su se svi divili 2.5-16 Evo izvedbi s Cosworthovim draguljem koju je na asfaltu opjevao i legendarni Senna, neki su razmišljali da sve to može biti jače, lakše i generalno bolje.
Pogađate, Brabus je tada jako dobro znao da snaga i mala masa idu ruku pod ruku, pa čak i u neformalnom pakiranju kakav je limuzina. Klima je izbačena, stražnja sjedala također, a pokraj takvog dragulja nema mjesta ni za zvučnu izolaciju.
Ispod poklopca 3.6-redni šestcilindraš nastao na osnovi 300E motora (M104) kojem su provrt i hod povećani na 92,2 x 90 mm. 6,3 sekundi za sprint do 100 km/h i 254 km/h maksimalca činili su ga najbržom 190-icom, ali i jednom od najbržih limuzina uopće. Bilo je to previše i za Brabusove klijente koji su tražili da se vrati stražnja klupa i klima, pa je originalni 3.6S postao 190E 3.6-24.
20 godina kasnije projekt koji nije htjela ni Brabusova publika oživio je Sven Gramm, direktor odnosa s javnošću popularne kuće. U stvari, on je naredio da se proizvede novi stari primjerak, s originalnim 3.6 12V motorom od 272 KS i 365 Nm u svakom detalju identičan originalu. Dakle, bez stražnjih sjedala, klime, sa sjedalima od kevlara itd. Auto je slagan punih 10 mjeseci, a epilog je fascinantan.
I sad je taj dotični bolid, brži i od Evo II izvedbe, opet u prodaji, a nudi ga Fast Classics. Ponuda uključuje cjelokupni dosje nastajanja automobila, a cijena je postavljena na 131.995 funti ili oko 150.000 eura.