Britanci najviše vjeruju prodavačima automobila, evo što misle Hrvati
ISTRAŽIVANJE otkriva koliko povjerenje imaju kupci u prodavače rabljenih automobila.
Nabavka rabljenog automobila može biti itekako stresna, posebno ako se pri kupovini nemate na koga osloniti. Prodavač bi tu trebao odigrati ključnu ulogu, no povjerenje u njega u našoj zemlji, ali i zemljama regije nije na zavidnoj razini.
Tako barem pokazuje istraživanje platforme carVertical provedeno u 17 zemalja na uzorku od 4500 ljudi. Ispitanici su morali odgovoriti vjeruju li prodavačima rabljenih automobila, smatraju li da je sigurno kupiti rabljeno vozilo i očekuju li da će prodavači ispuniti svoja obećanja.
Britanci najviše vjeruju prodavačima
Generalno gledano kupci u središnjoj i zapadnoj Europi imaju osjetno više povjerenja u prodavače nego u istočnoj Europi. Očito je to posljedica brojnih slučaja prevare koje su na istoku učestalije.
Zanimljivo je da u grupu zemalja u kojima ljudi najviše vjeruju spada i Slovenija. Nalazi se odmah iza Velike Britanije i Finske, a ispred Njemačke, Češke i Slovačke.
Iako Britanci najviše vjeruju prodavačima, to ne znači da tamo nema prevara. S obzirom ne to da 14.5% automobila ima „korigiranu“ kilometražu lako je zaključiti kako su Otočani laka meta za prevarante. Pritom se Velika Britanija uvelike razlikuje od ostatka Europe jer ima znatno manje uvezenih rabljenih automobila.
Gdje je Hrvatska?
Povjerenje je na najnižim razinama u istočnoj Europi, a Hrvatska se tu nalazi u grupi zemalja sa srednjom razinom povjerenja. Nalazimo se uz bok Rumunjskoj i Italiji, a od nas puno više povjerenja u prodavače imaju Srbi i Francuzi.
Zemlje u kojima ljudi imaju najmanje povjerenja su uz one na Baltiku Mađarska i Bugarska s najlošijim rezultatom. Radi se o zemljama u kojima su prevare s automobilima vrlo česte, a ne tiču se samo friziranja kilometraže.
Milenijalci najmanje vjeruju prodavačima
Prema istraživanju platforme carVertical 55% vozača koji znaju puno o tehničkim aspektima automobila vjeruju prodavačima. Međutim, osobe koje se manje razumiju u automobile obično imaju nižu razinu povjerenja (17.5%).
Pritom mlađa generacija manje vjeruje prodavačima. Samo 17.9% osoba u dobi od 25 do 34 godine vjeruje prodavačima rabljenih vozila, u usporedbi s 30.3% osoba u dobi od 35 do 44 godine. Točno objašnjenje za ovo ne postoji, ali se pretpostavlja kako su mlađi ljudi informiraniji o automobilskim prevarama pa time i sumnjičaviji.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati