Električni Volkswagen nakon 100.000 km: Evo koliko sada "drži" baterija
![Električni Volkswagen nakon 100.000 km: Evo koliko sada "drži" baterija](https://ip.index.hr/remote/bucket.index.hr/b/index/ebbd4ecd-1110-4497-b300-8c3e1313db9c.jpg?width=765&height=402)
JEDNO od pitanja koje glasno postavljaju elektro skeptici je pad kapaciteta baterije s vremenom. Donosimo jedan ozbiljan odgovor.
Potpisuje ga njemački autoklub ADAC, a temelji se na rezultatima testa na još uvijek najpopularnijem njemačkom električnom modelu, Volkswagenu ID.3. Model je to s kojim je Volkswagen ozbiljnije ušao u električne vode, ali i pokušao ponoviti revoluciju kakvu je ranije u povijesti napravio s modelima Beetle i Golf.
ADAC je tijekom dvije i pol godine s ID.3 prešao 100.000 km, a pritom nije mario za načine kako će puniti bateriju. Suprotno savjetima redovito su koristili brze punjače, nerijetko i do 100 posto kapaciteta, te ga često ostavljali priključenog na punjač nakon završetka punjenja. Punjenje se najčešće odvijalo snagom od 125 kW, a nakon pola kapaciteta snaga je padala na 100 kW, ističu u ADAC-ju.
Međutim, rezultati su više nego povoljni. Nakon 100.000 km kapacitet baterije je na 93 posto, pa u ADAC-u zaključuju da ne treba sumnjati u kapacitet baterija koje koriste Volkswagenovi modeli. ADAC pohvaljuje i što Volkswagen naglašava neto, a ne bruto kapacitet baterija. Tako bateriju od 82 kWh promovira po neto kapacitetu od 77 kWh.
Nakon odrađenih 100.000 km ADAC poručuje vlasnicima ovog modela da pripaze s ažuriranjima od strane Volkswagena, a koja donose bolje karakteristike u korištenju vozila. Test se nastavlja, a završit će kada dosegnu 160.000 km, odnosno nakon isteka tvorničkog jamstva.
![](/Content/img/loader_40px.gif)
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati