Evo kada automobilske marke planiraju u potpunosti prijeći na struju
OD 2035. nadalje u Europskoj uniji bit će dopuštena registracija novih automobila koji ne ispuštaju CO2. Mnogi proizvođači automobila stoga prelaze na električne automobile jer bi oni jedini trebali ostati dopušteni. Napravili smo popis koji pokazuje kada bi najveće marke u industriji u Europi željele izvršiti promjenu.
Marke koje žele ukinuti motore s unutarnjim izgaranjem prije 2035.
Alfa Romeo: planira nuditi samo električna vozila u Europi, Kini i SAD-u od 2027.
Audi: u Europi želi prodavati samo nove električne automobile od 2026.
Citroën: neće nuditi nova vozila s unutarnjim izgaranjem u Europi od 2028.
DS Automobiles: neće nuditi nova vozila s unutarnjim izgaranjem u Europi od 2024.
Fiat: planira postupno ukidanje motora s unutarnjim izgaranjem diljem Europe između 2027. i 2030.
Ford: želi nuditi samo plug-in hibride i električna vozila od 2026. i biti isključivo električna marka u Europi od 2030.
Honda: 30 novih modela električnih automobila trebalo bi se pojaviti do 2030., a motori s unutarnjim izgaranjem neće se proizvoditi od 2040.
Jaguar: od 2025. u Europi će voziti samo električna vozila.
Lancia: planira prijelaz na električne automobile koji će se odvijati postupno do vjerojatno 2034. godine.
Lexus: potpuno električna vozila u EU, Kini i Sjevernoj Americi do 2025.
Mercedes: želi proizvoditi samo električna vozila u Europi do kraja 2030.
Mini: od početka 2030. u Europi su planirani samo električni automobili. Isto vrijedi i za Nissan, Rolls-Royce i Volvo.
Opel: planira prestati nuditi motore s unutarnjim izgaranjem u Europi od 2028.
Peugeot: ne želi prodavati motore s unutarnjim izgaranjem u Europi od 2030.
Volkswagen: želi biti bez motora s unutarnjim izgaranjem u Europi od 2033.
Motori s unutarnjim izgaranjem bit će ukinuti od 2035.
Osim proizvođača koji se žele prilagoditi propisima EU prije 2035. godine, postoje i brendovi koji cilj žele postići upravo u toj godini. Kia i Dacia više ne žele proizvoditi motore s unutarnjim izgaranjem u Europi od 2035. Škoda planira u Europi od 2035. nuditi samo električna vozila. General Motors i Hyundai do tada žele biti bez emisija u Europi. Hyundai čak želi postići ovaj cilj u cijelom svijetu do 2040. godine.
Ovi proizvođači nemaju konkretnih planova
BMW: Još nije dao točan datum postupnog ukidanja, ali očekuje se da će oko 50 posto svih vozila u Europi biti električno do 2030.
Lamborghini: još nema konkretnih planova za postupno ukidanje motora s unutarnjim izgaranjem, ali će od 2024. nuditi samo plug-in hibride i električne automobile.
Mazda: želi biti klimatski neutralna do 2050., ali još nije objavila nikakve planove
Mitsubishi: proširuje ponudu električnih vozila, ali nema točnih planova za postupno ukidanje. Porsche: do 2030. više od 80 posto vozila njemačke automobilske marke bit će električno.
Renault: oko 90 posto svih vozila u Europi trebalo bi biti električno do 2030. Proizvođač želi postići CO₂ neutralnost do 2040.
Toyota: još nije objavila nikakve planove za ukidanje motora s unutarnjim izgaranjem. Međutim, Toyota želi biti klimatski neutralna do 2035.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati