Ferrari se okreće hibridima i najavljuje svoj prvi SUV model
TALIJANSKI proizvođač sportskih automobila Ferrari najavio je da će do 2022. godine većinom proizvoditi hibridne modele automobila na benzinsko-električni pogon, uključujući i prvi sportski terenac.
"Do 2020. godine gotovo 60 posto modela koje proizvodimo bit će izrađeno na temelju hibridnih pogona", kazao je novi izvršni direktor Louis Camilleri.
Kompanija poznata po niskim aerodinamičnim sportskim automobilima također će lansirati svoj prvi sportski terenac - Purosangue - nakon završetka sadašnjeg poslovnog plana 2022. godine.
Ferrarijevi automobili troše puno goriva, a kompanija se širom svijeta suočava sa sve više propisa o suzbijanju emisija štetnih ispušnih plinova, kao i sa sve više ekološki osviještenim vlasnicima. Stoga će povećati proizvodnju hibridnih modela "tijekom godina kako bi ispunili regulatorne zahtjeve, ali i udovoljili željama potrošača za znatno poboljšanim emisijama, osiguravajući im pritom osjećaj vožnje zbog kojeg je Ferrari jednostavno jedinstven", rekao je Camilleri.
Ferrari već nekoliko godina proizvodi ograničeni broj hibridnog modela LaFerrari, a kojem se pripisuju najbolje karakteristike u kompletnoj floti.
Ferrarijeve dionice su u kolovozu pojeftinile za 8 posto jer se investitori pitaju može li kompanija ostvariti zacrtane poslovne ciljeve nakon smrti legendarnog šefa Sergija Marchionnea.
Rušenje tabua i dolazak SUV-a
Najavljujući terenac, bivši šef Philip Morrisa Camilleri izjavio je kako mu se u početku nije svidjela ideja.
"On se jednostavno ne uklapa u naš brand i sve što on predstavlja", priznao je, dodavši ipak da će novi dizajn "redefinirati očekivanja". Bit će, kaže, "elegantan, moćan, svestran, udoban, prostran... U svakom pogledu dostojan Ferrarija".
Marchionne je u siječnju ove godine najavio sportski terenac, urbani luksuzni automobil s pogonom na četiri kotača, za kraj 2019. ili početak 2020. godine. Novo je vozilo nazivao "Ferrari Utility Vehicle" ili FUV.
Novi modeli i drastičan rast cijena
Talijanska je tvrtka suočena s izazovom povećanja dobiti i paralelnim zadržavanjem proizvodnje na postojećoj razini, budući da bi njezino povećanje moglo narušiti ekskluzivnu privlačnost branda.
Kompanija će lansirati 15 novih modela do 2022. godine, uz "značajno" povećanje prosječne cijene, izjavio je direktor marketinga Enrico Galliera.