FOTO Ovo je nova Hyundai Kona, izgleda fantastično
NOVI iskorak korejske škole dizajna pokazuje kako novi trendovi autoindustrije nastaju upravo na istoku.
Stari kontinent definitivno gubi tlo pred naletom dalekoistočne konkurencije. Korejske marke već su pokazale što i koliko mogu, a sad su odlučile zadati novi udarac i napasti gornji dom zapadne autoindustrije. Tucson i Sportage su najavili novosti, električne serije Ioniq i Kia EV6 pokazale koliko su ozbiljni, a sad je tu Kona da odradi posao u tržišno najznačajnijem segmentu.
Hyundai predstavlja novu Konu i najavljuje bitna poboljšanja u svim područjima. Drastičan odmak pokazuje i naglašeno futuristički dizajn sa zakrivljenim nosom i horizontalnom svjetlećom lajsnom nazvanom “Seamless Horizon Lamp”. Kona sada definitivno vuče na premium, tamo gdje se kućni Genesis već dokazao.
Isti taj nos je i glavni alat raspoznavanja između benzinca, hibrida i električne izvedbe. Potonja se izdvaja pikseliziranom rasvjetom umjesto prednjih otvora te jednako "pikseliziranim“ naplacima. Dodatno, neelektrične izvedbe dobivaju robusniju izvedbu s plastičnim obrubima blatobrana, velikim usisnicima sprijeda i posebnom linijom naplataka. Konačno, u igri ostaje i N line s posebnim dodacima.
U Hyundaiju pritom kažu kako su prvi put model razvijali kao električni automobil, a tek potom su dizajnirali izvedbe na fosilna goriva, uključujući i sportski N Line.
Detaljne specifikacije Hyundai će naknadno objaviti. Sada doznajemo da je Kona s 4355 mm čak 150 mm dulja od prethodnika, dok je razmak između osovina povećan za 60 mm. Visina je vjerojatno ostala na istoj razini, dok je širina vozila povećana za 25 mm. Nema sumnje, očekujemo drastično poboljšanje ponude prostora, posebno na stražnjoj klupi.
Kad je pak uređenje interijera u pitanju, uzor je poznat - Ioniq 5. Digitalni kokpit uključuje "standardiziranu“ ploču s mjernim instrumentima od 12.3 inča te jednako velik zaslon infotainmenta. Poseban naglasak stavljen je na ergonomiju, pa su tako na središnjoj konzoli zadržane fizičke tipke, a mjenjač je pomaknut iza upravljača. Straga pak Hyundai predstavlja novi dizajn sjedala koja donose novo iskustvo komfora, napominju iz Hyundaija.
I tu službeno izvješće staje. Međutim, mnogi očekuju kako će ponuda biti preslika onoga što nudi hvaljena Kia Niro, a to je 1.6 hibrid sa 141 KS, 1.6 plug-in hibridom te električna izvedba s 204 KS i dosegom većim od 450 km.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati