FOTO Ovo je ID. Buzz, najiščekivaniji Volkswagenov novitet desetljeća
VOLKSWAGEN je danas, nakon vjerojatno najdulje najavne kampanje, predstavio obje izvedbe električnog kombija.
ID. Buzz je paralelno predstavljen i u radnoj Cargo izvedbi namijenjenoj prijevozu tereta, koja uz atraktivan dizajn donosi visoku upotrebljivost kako u gradskim tako i u dostavama na nešto dalja odredišta. Doista ima nepuna četiri kubika prostora, a nudi i nešto konzervativnije uređen interijer.
Ipak, glavnu riječ imat će superzanimljiva putnička izvedba koja se nameće spojem modernih tehnologija (i trendova) s bogatom povijesti originalnog Bullija.
Obje izvedbe koriste modularnu MEB platformu, a standard uključuje bateriju od 82 kWh i pet sjedala, odnosno nešto kasnije i izvedbu s ukupno šest sjedala u dva reda. Dogodine dolazi i produljena izvedba s 2+3+2 konfiguracijom sjedala – idealno za veće obitelji i shuttle prijevoz.
Standardna verzija podrazumijeva duljinu od 4.712 mm i širinu od čak 1.985 mm. To je čak 192 mm kraće od Volkswagena T6.1, ali uz jednak međuosovinski razmak od 2.988 mm. Recimo i kako je visina čak 1937 mm.
Dizajn donosi vještu kombinaciju modernih linija i detalja kojima se evocira ideja originalnog T1 Microbusa, ali bez prejakih veza s povijesnim modelom. "ID. Buzz pokazuje uspješan transfer gena i stilskih oznaka povijesnog vozila u digitalno doba", rekao je između ostalog Jozef Kabaň, šef dizajna Volkswagena.
Kao što pokazuju promo fotografije, dvobojne kombinacije dominiraju, ali bit će ponuđeno i sedam osnovnih boja. Personalizacija je moguća i u pogledu alu-naplataka koji idu sve do 21 inča.
Kao što smo već rekli, interijer odiše svježinom i razigranim elementima uz snažnu dozu ekološke svjesnosti. Korišteni su gotovo u potpunosti reciklirani materijali, prvenstveno dobiveni iz otpadne PET ambalaže. Praktičnost je na prvom mjestu, pa je tako stražnja klupa klizno podesiva, a središnja konzola pomična i uklonjiva. Pritom prtljažnik standardno guta čak 1.121 l tereta.
Moderan nastup osigurava digitalni kokpit s 10-inčnim zaslonom infotainmenta ili još većim opcijski zaslonom. Bežično punjenje mobilnih uređaja je dio standardne opreme, kao i USB-C portovi. Najopremljenije izvedbe imaju u potpunosti elektrificirano podešavanje sjedala s memorijom, masažom i grijanjem.
Zasad je predviđena jedna veličina baterija od 82 kWh (77 kWh upotrebljivo), a uključuje i elektromotor od 204 KS i 310 Nm koji pokreće stražnje kotače. Ostale kombinacije pogona i baterija bit će lansirane kasnije. U Volkswagenu otkrivaju i kako je maksimalac limitiran na 145 km/h, dok ubrzanje nije poznato.
Maksimum pri punjenju je 11 kW na AC punjaču te 170 kW za DC punjenje, što znači da se baterija puni na 80% za pola sata. Odlična je vijest implementacija Plug & Charge sustava automatske sinkronizacije i automatizirane naplate putem We Charge aplikacije. Doseg nije obznanjen, ali realno valja očekivati vrijednosti od oko 450 km.
I koja o cijenama. Njemački mediji doznaju kako će ID. Buzz kretati cijenom od oko 55.000 eura, dok bi Cargo izvedba trebala startati od 48.000 eura. Lista narudžbi otvara se u svibnju. Recimo i kako isporuke u Europi kreću u trećem kvartalu ove godine, dok će se u Americi morati strpjeti još oko dvije godine do dolaska produljene verzije.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati