FOTO Volkswagen je najavio novi Tiguan
POSLJEDNJI Tiguan koji će se nuditi i s klasičnim motorima predstavlja se temeljito obnovljenim interijerom, ali i bitnim tehničkim nadogradnjama.
Treća generacija Tiguana je zasad skrivena ispod kamuflaže, a album s fotografijama uz veći segment interijera otkriva i kako je automobil dobio atraktivniju siluetu s prednjicom izvedenom u skladu s aktualnim dizajnerskim trendovima marke.
Osjetno zakrivljenije forme te lagano izbačenih bokova Tiguan se uklapa u aktualnu ponudu u ovom itekako propulzivnom segmentu. Prednjica je definitivno uzor pronašla u ID seriji, s IQ Light HD Matrix svjetlima povezanim LED lajsnom. Isti stil očekujte i na redizajniranom Golfu, kao i na Passatu.
Interijer je pak vidljiv gotovo u cijelosti. Prototip prikazuje središnji 15-inčni zaslon poznat s modela ID.7, a koji će vjerojatno biti rezerviran za top izvedbu. Ostali mogu računati na nešto manji 12.9-inčni zaslon. Vidljiv je i novi rotacijski kontroler za upravljanje infotainmentom.
Digitalni kokpit je dobio zakrivljeni zaslon, koji se sada proteže sve do ventilacijskih otvora. Sukladno najavama, Volkswagen na upravljač vraća klasične tipke, a tu je i kontrola mjenjača pomaknuta iza upravljača.
Novi Tiguan ne izgleda samo modernije već je i komforniji. Proizvođač navodi dodatnih 10 mm za glave putnika straga, kao i prtljažnik koji je sa 648 litara sada za 33 l veći. Opcijski se nude i ergoActive prednja sjedala s grijanjem, ventilacijom i masažom putem 10 komora.
Tiguan je postavljen na MQB Evo arhitekturu. Mjeri 4551 mm u duljinu, širok je 1939 mm i visok 1640 mm. Iako dulji i nešto viši, Tiguan je zadržao širinu i međuosovinski razmak prethodnika.
Ispod poklopca glavnu riječ govore klasični pogoni. Ponuda kreće 1.5 eTSI blagim hibridom, a dalje slijede 2.0 TSI i 2.0 TDI. Konačno, tu su i dva eHybrid plug-in hibrida, slabiji s 204 i snažniji s 272 KS. Najveća novost je baterija kapaciteta 18.5 kWh koja je kompatibilna s jačim DC punjačima, a osigurava doseg od 100 km. Sve opcije nude se isključivo s DSG mjenjačem, a na popisu opcija je DCC Pro adaptivni ovjes s 15 različitih postavki rada.
Kao što je poznato, premijera će uslijediti najesen, a prvi primjerci na europsko tržište stižu početkom 2024. godine.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati