I Volvo mijenja logo
POSLJEDNJI u nizu proizvođača koji su odlučili promijeniti svoj logo je Volvo.
Brige nema, tzv. Iron Mark ostaje, ali će sada biti pojednostavljen. Primijenjen je isti princip kao i kod niza drugih proizvođača koji su se odlučili za dvodimenzionalni logotip krajnje pojednostavljenog izgleda. U slučaju Volva se išlo u krajnost pa je logo sada crne boje.
Volvo je potvrdio da je logotip moderniziran, ali nije otkrio kada će krenuti komercijalizacija. Malezijski Paul Tan otkriva kako će novi dizajn u primjenu ući tek 2023. godine. Tko zna, možda se do tada i predomisle...
Iron Mark je u upotrebi od 1930. godine, a do sada je dobio niz iteracija. U ovom mileniju se nije pretjerano mijenjao, osim po pitanju 3D efekta i nijanse plave boje.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati