Kako je Brabus od luksuzne S klase napravio brutalnu raketu, poznata i cijena
BRABUS predstavlja (opet) model 930, gdje broj upućuje na izlaznu karakteristiku motora.
Iako se približio granici od 1000 KS, ovdje ne govorimo o električnom pogonu, već o plug-in hibridu S 63 E Performance koji je bio tek osnova. Sve zasluge idu na račun 4.0 twinturbo benzinca kojem je Brabus ugradnjom PowerXtra B40E-930 modula podigao izlaznu karakteristiku za 128 KS i 80 Nm. Elektromotor je ostao nepromijenjen.
Do stotke za 3,2 sekunde
Podsjetimo, pogon je na sve kotače, a prijenos putem devet-stupanjske automatike. S klasa sada stiže do 100 km/h za 3.2 sekunde, a maksimalac je i dalje 290 km/h. Da, govorimo o 5.3-metarskoj limuzini, mase gotovo 2.6 tona.
Za razliku od, primjerice, onoga što radi Mansory, ovaj je tuner daleko tradicionalniji u pogledu estetike. Iako je automobil izvana dobio dekoraciju, posebno straga s regulirajućim četverostrukim ispuhom i većim difuzorom, S klasa je i dalje ostala u granicama pristojnosti i elegancije koja se od ovakve limuzine očekuje.
Masterpiece interijer
Na ovolikom automobilu čak ni 22-inčni naplatci ne izgledaju kao pretjerivanje. Ne primijeti se ni da je SportXtra ovjes spustio automobil za 10 mm. Ali se itekako primijeti ono što je napravljeno kroz ono što u Brabusu zovu Masterpiece interijer.
Zasad su prikazane dvije izvedbe, crna i nebesko plava, a obje karakteriziraju isključivo najkvalitetniji materijali. Amblema marke ne nedostaje, a nije se štedjelo ni na karbonu. Korištenje prirodne kože ne treba naglašavati.
Početna cijena: 405 tisuća eura
Početna cijena za ovaj model je 405.000 eura, dok konkretan primjerak spreman za isporuku ima cijenu od 479.889 eura. Imajte na umu da je to više no dvostruko u odnosu na cijenu tvorničkog Mercedes-AMG S63 E Performance, koji u Njemačkoj kreće od 208.393 eura.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati