Kako je Kia trolala trendove u autoindustriji
JEDAN je posebno očit i vraća nas u vrijeme prvog Teslinog Modela S.
Kad je 2012. Tesla lansirao Model S, zaprepastio je automobilski svijet svojim pristupom, ali i ogromnim središnjim zaslonom od 17 inča. Konzervativni pristup u autoindustriji se srušio kao kula od karata i u potpunosti otvorio prema novim tehnologijama IT prefiksa.
Premotamo li par godina unaprijed, pojedini autoproizvođači se još natječu čiji je veći, a inči se spominju češće nego "konji" i sekunde. I sad dolazimo do koncepta ''Imagine by Kia'' koji je netom predstavljen u Ženevi.
Potpuno električni koncept nastao je u Kijinom europskom dizajnerskom centru u Frankfurtu, no ono po čemu je doista poseban je interijer. Kia je u kabinu ugurala ne jedan, ne dva ni pet ekrana, već njih čak 21. I svi su visoke rezolucije, ali i osjetljivi na dodir. Postavljeni su sinkronizirano na vrhu armaturne ploče i izgledaju "uobičajeno i usklađeno", kažu u Kiji.
“Ovi nevjerojatno tanki zasloni su smiješni i oni su naš odgovor na natjecanje pojedinih proizvođača u tome tko će proizvesti auto s najvećim zaslonom“, kaže Ralph Kluge, šef dizajna interijera u europskom odjelu tvrtke.
Inače, ovo je prvi električni auto s četiri vrata ovog korejskog proizvođača. Kombinira elemente sportskog terenca, obiteljske limuzine i crossovera, čime najavljuje još progresivniji dizajnerski jezik u budućnosti. Da, u ovom konceptu se kriju linije budućih modela.
A što u Kiji kažu o autu, otkrio je Gregory Guillaume, potpredsjednik dizajna u Kia Motors Europeu: "Kod dizajna električnog automobila ne želimo samo odgovarati na brige kupaca po pitanju dometa, performansi, mreže punionica i vozne dinamike. Želimo da vam se od oduševljenja naježi koža kada ga vidite i kada ga vozite. Zato je naš koncept potpuno električnog vozila dizajniran tako da ubrzava puls, ali ujedno i označava naš cjelovit i emocionalan pristup elektrifikaciji."
Mi smo se doista naježili i definitivno odlučili pogledati što se nudi od klasike. Svatko se na svoj način nosi s godinama, a nekima, izgleda, ne ide najbolje.
A što je Kia pokazala?
Kia je u Ženevu dovela još nekoliko premijera.
Europska premijera Kia e-Soula s potpuno električnim pogonom je tržišno najzanimljivija novost.
U trećoj generaciji novi Soul u Europi postaje e-Soul i donosi prepoznatljiv dizajn i razigran karakter prethodnika. Kupci će morati birati struju, a jedini izbor će biti kapacitet baterije (64 kWh ili 39,2 kWh). Uz digitalni kokpit i bogatu opremu e-Soul standardno nudi 7-godišnje jamstvo (do 150.000 prijeđenih kilometara – prve tri godine bez ograničenja prijeđenih kilometara), koje pokriva i električni motor i baterije.
Globalnu premijeru su u Ženevi doživjeli i unaprijeđeni hibridni i plug-in hibridni Niro. Kijin najprodavaniji elektrificirani crossover donosi osvježen vanjski izgled, kvalitetniju unutrašnjost i nove kombinacije boja u kabini.
Kia u Ženevi predstavlja i novu telematsku tehnologiju UVO CONNECT, koja će biti raspoloživa kod e-Soula i unaprijeđenog Nira, a donosi tehnologiju povezivanja vozila.
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati