Koliko su novi automobili sigurniji: Iako su iste klase, razlika je drastična!
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Screenshot: YouTube
EURO NCAP je u proteklih dvadeset godina proveo testove sigurnosti na oko 1.800 automobila i potrošio preko 160 milijuna eura - je li se isplatilo?
Sudeći po ovom video odgovor je sasvim jasan. U ovih dvadeset godina autoindustrija je značajno napredovala u svim područjima, no vjerojatno najznačajniji je ostvaren u poglavlju sigurnosti putnika.
Kako bi pokazao napredak EuroNCAP je objavio video dva crash testa, Malenog Rovera 100 iz 1997. godine i Honde Jazz iz 2015 godine.
Svaki daljnji komentar videa je nepotreban, dovoljno je pratiti liniju krova svakog automobila. Stoga ćemo samo reći kako u EuroNCAPU- smatraju da sigurnost može biti još bolja. U budućem razdoblju testove će proširiti na one koji se tiču sustava prepoznavanja opasnosti, ali i izbjegavanja sudara s primjerice biciklistom.
Podsjetimo se, 1997. godine je maksimalna ocjena u testovima sigurnosti bila četiri zvjezdice. Tada su među sigurnije gradske automobile spadali VW Polo i Ford Fiesta sa tri zvjezdice, dok je većina ostalih osvajala zvjezdicu manje. Rover 100 je iz očitih razloga osvojio tek jednu zvjezdicu. U to vrijeme brojni proizvođači su se bunili protiv testova sigurnosti smatrajući ih suviše rigoroznima. Čak su govorili da je četiri zvjezdice nemoguće osvojiti. No ipak, prvi automobil s četiri osvojene zvjezdice bio je Volvo S40, i to svega nekoliko mjeseci kasnije.
Danas je imperativ osvojiti pet zvjezdica, i to ne samo u području pasivne sigurnosti i zaštite pješaka, već i kad su u pitanju sustavi za izbjegavanje same prometne nezgode.
Ovo je .
Homepage nacije.
ovdje. Atraktivne fotografije i videe plaćamo.
Imate važnu priču? Javite se na desk@index.hr ili klikom
Želite raditi na Indexu? Prijavite se
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
Učitavanje komentara
Tražimo sadržaj koji
bi Vas mogao zanimati
bi Vas mogao zanimati