Lancia Delta na filmskom platnu
NOVA međunarodna filmska zvijezda, koja se pojavljuje u originalnoj reklamnoj kampanji, je Lancia Delta u specijalnom izdanju.
Verzija opremljena novim 1.8 Di TurboJet motorom snažnim 200 KS “angažirana” je za triler u proizvodnji tvrtke Columbia Pictures koji distribuira Sony Pictures, pod nazivom "Angels & Demons", inspiriran istoimenom, hit knjigom Dana Browna, u duhu "Da Vincijevog koda", također pod redateljskom palicom Rona Howarda i s Tomom Hanksom ulozi profesora Langdona.
Ovo vrlo važno plasiranje proizvoda organizirala je tvrtka Armosia iz Rima, a Lancia to slavi s originalnom reklamnom kampanjom u kojoj se sve temelji na frazi "Jedan anđeo, 200 demona". Akcija, performanse i duh su tri koncepta koja su poslužila kao inspiracija za provokativnu reklamu koja ima ekskluzivna prava na korištenje ključnih scena iz filma u kojima se pojavljuje Lancia, a prema ugovoru s tvrtkom Sony Pictures.
Za potrebe snimanja filma Angels & Demons prije gotovo godinu dana, Lancia se morala posebno potruditi, budući da je Delta morala biti spremna, u savršenom radnom stanju i raspoloživa, i to ne samo prije izlaska na tržište već i prije proizvodnje pred-serije: važan datum u industrijskoj grani koja se bavi masovnom proizvodnjom, kao što je automobilska industrija.
Tvornica Cassino u Italiji morala je proizvesti specijalne automobile s brojnim sastavnim dijelovima koji su još bili u fazi prototipova, a koji su posebno ispitani u Lancia laboratorijima, a potom su brojni njihovi detalji podešeni i prilagođeni direktno u centru Lancia Style Centre, sukladno potrebama produkcije filma. Na primjer, na standardnim Delta modelima stakla su malo zatamnjena za veću udobnost putnika, ali to je stvaralo probleme direktoru fotografije, pa su ona morala biti zamijenjena posebno izrađenim prozirnim staklima.
Stanovnici Rima i turisti koji su se zatekli u posjeti prvi su vidjeli vozila Delta u akciji, te osjetili miris spaljene gume u scenama potjere preko i oko trga Piazza del Popolo, bez obzira na neprobojni zaštitni zid koji štiti privatnost američkih i talijanskih zvijezda filma. Tom Hanks je prva VIP osoba koja je obavila probnu vožnju s Deltom. Kada je snimanje filma završeno, automobili su zrakoplovom prebačeni u Los Angeles za potrebe snimanja u Sony Pictures studijima, a potom su brodom, morem vraćeni u Italiju.
Reklama "Jedan anđeo, 200 demona" nastavlja razvijati i naglašava “filmsku” temu u reklamiranju vozila Lancia. Dok reklame napravljene s talijanskim modnim dizajnerom Stefanom Gabbanom, Carlom Bruni i Richardom Gereom samo podsjećaju na kratke filmove, nova reklama zapravo koristi stvarne slike iz dugometražnog filma snimljenog pod redateljskom palicom Rona Howarda, spojene tako da čine reklamnu poruku. Rezultat je reklama koja promovira i automobil i film, kao što zadnja rečenica to i govori: "Dolazi u kina i Lancia prodajne salone u svibnju 2009".
bi Vas mogao zanimati
Izdvojeno
Pročitajte još
bi Vas mogao zanimati